Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, mitähän sitä tänään?

Olin vaan jotenkin niin väsynyt, että nukuin kauhean syvästi noinniinkun päikkäreiksi. Vois pari tuntia olla pystyssä ja sit taas unosille<3

Voi vitalis, mä alan kaljuuntua... :(

Jahas, mitähän sitä tänään?

Tuut mun kanssa Amarilloon :D

Tekis hirveesti mieli kävästä siellä tänään, en oo viel kertaakaan ollu tossa uudessa Amarillossa (ku se muutti).

Kyllä on hieno päivä tulossa: tulee pikapikaa 1000viestiä täyteen, voimankäyttö meni suht hyvin ja kohta salille. Elämä hymyilee :)

Biroo: Aika harvoin mä oon viikonloppuna liikkeessä :D

Alat olee jo vanha.
Niin kai se vissiin on... :wtf:

Mutta tosissaan, mä olen menettänyt jo sen verran hiuksiani, että siitä on huomauteltu jo selänkin takana. Kuulin siitä siis itse, ei mulle suoraan asiasta kerrottu... Ja ikään kuin siinä ei olisi vielä tarpeeksi, on ohimoiltanikin hiusraja paennut sen verran, että tulen luultavasti näyttämään helvetin tyhmältä muutamien vuosien kuluttua. Kiitos geenien.

:david:

Niin kai se vissiin on... :wtf:

Mutta tosissaan, mä olen menettänyt jo sen verran hiuksiani, että siitä on huomauteltu jo selänkin takana. Kuulin siitä siis itse, ei mulle suoraan asiasta kerrottu... Ja ikään kuin siinä ei olisi vielä tarpeeksi, on ohimoiltanikin hiusraja paennut sen verran, että tulen luultavasti näyttämään helvetin tyhmältä muutamien vuosien kuluttua. Kiitos geenien.

:david:
Voisin heittää tyhmänä vihjeenä että jos alkaa näyttää pahalta ni leikkaa tukka?

Tuut mun kanssa Amarilloon :D

Tekis hirveesti mieli kävästä siellä tänään, en oo viel kertaakaan ollu tossa uudessa Amarillossa (ku se muutti).

No uuh! Taidan kyllä jättä huvittelun välistä tältä viikonlopulta kun tuli keskiviikkona oltua jo. Jos huomenna sais luettu hissan kertauskirjan niin ois hyvä, sit siivois kanssa.

jepu: Joo no itekki oon kyllä harvemmin mut liikkumisella tarkotin salia ja lenkkeilyä ;)

Emmä käy viikonloppusin salilla kun tosi harvoin. Lenkillä käyn kyllä päivittäin jo koirankin takia.

Voisin heittää tyhmänä vihjeenä että jos alkaa näyttää pahalta ni leikkaa tukka?
Ei tuo nyt tyhmä vihje ole, mutta pään muodon ansiosta tuollainen ratkaisu saisi mut näyttämään entistä typerämmältä. :D

No uuh! Taidan kyllä jättä huvittelun välistä tältä viikonlopulta kun tuli keskiviikkona oltua jo. Jos huomenna sais luettu hissan kertauskirjan niin ois hyvä, sit siivois kanssa.

Mäkin olin keskiviikkona... Ja huomenna pitäis lähteä jonnekin hevonvittuun kaverin synttäreille, sieltä ei pääse pois ku vasta seuraavana aamuna. Teema on kyllä kiva, the Caribbean, tulee vähän kesäfiilistä tähän syksyyn :)

Tänään vois kyllä ottaa rauhallisesti.

Mäkin olin keskiviikkona... Ja huomenna pitäis lähteä jonnekin hevonvittuun kaverin synttäreille, sieltä ei pääse pois ku vasta seuraavana aamuna. Teema on kyllä kiva, the Caribbean, tulee vähän kesäfiilistä tähän syksyyn :)

Tänään vois kyllä ottaa rauhallisesti.
Eli vedät pelkät stringit päälle? Ehkä ihan pikkusen pikkuset ylä-osat?:kuola:

Eli vedät pelkät stringit päälle? Ehkä ihan pikkusen pikkuset ylä-osat?:kuola:

No tottakai! Tosin stringibikinit on ehkä enemmän brazilian...

Oot laatikko-pää?:D
En mielestäni. :D

Mut iso se kuitenkin on...

...

Löysin muuten avatar-ainesta olevan kuvan itselleni. Tällainen musta sitten isona tulee:

bald-monkey.jpg

Back
Ylös Bottom