Kyl mun mielestä: käyt lenkkeilee koiran kanssa, käyt salilla sit viel uit. Etkä edes dokaa. Ihme muija![]()
No jos nyt ollaan rehellisiä niin uin ehkä kerran kuussa kun siellä altaassa on niin kylmä

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl mun mielestä: käyt lenkkeilee koiran kanssa, käyt salilla sit viel uit. Etkä edes dokaa. Ihme muija![]()

Aa no sit se vähä tasottaa tilannetta :D Nyt suihkuu ja kaverille syömää tortillojaNo jos nyt ollaan rehellisiä niin uin ehkä kerran kuussa kun siellä altaassa on niin kylmä![]()

Kyllä me sulle kuule se krapula aikaan saadaan! Kyse ei ole niinkään harjoittelukerroista vaan harjoiteltavan nesteen määristä ja laadusta! Paljon paskaa kerralla kurkusta alas, ja takaan, että aamulla tekee mieli pistää betonikengät jalkaan ja upota niin syvälle Mariaanien hautaan kuin olla ja voi. ;)Mulle ei tuu ikinä krapulaa, tänä vuonnakin on ollut vaan kerran.
Ja normaali ryyppytahti on kerran pari kuussa, eli turha vedota että juon niin harvoin. Mulla on vaan nyt kuiva kausi :D
Mulla on vaan nyt kuiva kausi :D
Ja sitä se myös on! Kimssonin kanssa kun dokaa, ei käteen jää muuta kuin krapula, ja senkin joku kruunaa oksentamalla päällesi, kun sitä vähiten odotat. :haart:Kimsson: Ai ihana kun kuulostaa houkuttelevalta :D
Veikkaan että nokkasi on pirskeiden jälkeisenä aamuna valkoisempi... :maailmanhuonoinvitsihymiö:Mulla on maailman ihanin valkoinen mekko huomisiin pippaloihin :haart: Saa nähdä, miten kauan se pysyy valkoisena.
Veikkaan että nokkasi on pirskeiden jälkeisenä aamuna valkoisempi... :maailmanhuonoinvitsihymiö:
:dance2:
Olette kaikki perseestä, pitäkää tunkkinne. :jahas: