Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aah, istuskelin äsken 2½ tuntia paikallisessa kebulassa koulukavereiden kanssa. Pääsin kerrankin ennen neljää koulusta, oli ihanaa kun ei ollut kiire mihinkään :)

Nyt on läski olo, mut seiskalta onneks salille.

Kiva että heräsin tänäänkin. Luulin että tää on nyt tässä ja nukun ikiunta.

Älä edes puhu tommoisia! :curs:

Ei se niin kauheeta olis. Ei siitä itte mitään tietäis kuitenkaan.:D
Mä en ees tiiä koska olisin nukkunu tällasia 11 tunnin unia. Kyllä siinä jo alkaa tuntua ettei herää ollenkaan..:)

Ketään hengissä? Että sitä voi ihmislapsi olla niin poikki.

Alive and kicking. Nyt vaan päikkäriä pollaan ja kun heräät,oot kuin uusi mies. ;)

Alkaa pikkuhiljaa olee aivan poikki tosta raatamisesta, tänäänkin joutu 5 tuntia olee ilman et pääs kertaakaan kyljelleen. Ei sovi voimailun kanssa alkuunkaan yhteen.. :D
Mitäs pojat?

E:
Alive and kicking. Nyt vaan päikkäriä pollaan ja kun heräät,oot kuin uusi mies

Joku sentään jaksaa heilua. Onko töissä meno parantunut?
Just nukuin päikkärit, enkai mä näin kauaa töissä olis :eek:
Välipala ja takas unille..

conversation between jugetsi and fuhrer

fuhrer: voin näyttää dinholla sit miitissä ne liikkeet :d

jugetsi: katotaan sitten tolla dinholla niitä liikkeitä jos sais jotain hyviä niksejä selän kuntouttamiseen! Dinho on kyllä sen verran kevyt, että täytyy laittaa sille kiviä taskuun..;)

fuhrer: syötetään sille joku 300g suolaa ja juotetaan 9 litraa vettä ni se paino jakautuu tasasesti :d

jugetsi: näin tehdään.

Mä uskon että dinho murhaa meiät erittäin julmasti vähintään kolmasti kumpaisenkin, kun lukee nää jutut.:d

fuhrer: se on mahdollista. Pitää vaan kieltää kaikki!
Vois sen letinki kastella ni sais vähän lisää painoa :d

jugetsi: sitten vielä kun pyörittelee tervassa ja sen jälkeen hiekkakasassa, niin taas saadaan lisää painoa.;)

Jumalauta SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!

fuck_you.gif

Nytkö sä vasta huomasit???:hyper::hyper::hyper:

E: Joku sentään jaksaa heilua. Onko töissä meno parantunut?
Just nukuin päikkärit, enkai mä näin kauaa töissä olis :eek:
Välipala ja takas unille..

Kauan sä sit olit töissä?:wtf:

Meno täällä on vieläkin hullumpaa, mutta en vain enää jaksa vetää pultteja. Ei se mun syy ole jos jengi unohtaa omia säätelyjään. :D Mä vaan teen nyt omat työni iisisti ja yritän kans ottaa iisisti. Don't worry, be happy....:dance:

Vittuun mä täältä silti haluun.:hyper:

Back
Ylös Bottom