Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nörtit on söpöjä. :)

Kuulin tossa äske et oon saanu viikoloppuna kovasti turpaan..
Joku -93:nen on kuulemma hakannu mua niin kaua et sen rystyset turpos eikä se enää voinu jatkaa!

:lol2:

Hieno tarina :rolleyes: Ja niin, mun kaveri oli kuulemma tipahtanu ekasta lyönnistä ja jääny tajuttomana maahan makaamaan..

Niinhän siinä juu kävi, vai miten se nyt oli..? :D

"Isosisko" :D Jaah että columbu on jälleen kerran sekaantunut nuoriin ;)
Valitettavast tällä kertaa on jätkä kyseessä, mut voihan se tietysti olla sen isoveli...

Siistii ku firman intranetti ei toimaa ni ei voi tehä töitä<3

Ensinnäkin molemmat Underworld-leffat on melko parhaita maailmassa. Parempaa kuin seksi.
Toisekseen -93 syntyneet tytöt ovat juuri sopivia, joka suhteessa.

Mä tarvisin ees jotain lihaa...
Mikä tahansa seksi on huonoa verrattuna The Crow leffoihin :)

Tosta ikärajasta en sano mitään...

Mulla on kolme sääntöä, joilla rajoitan seurustelusuhteitani:

1) Muija ei saa olla vanhempi kuin mun auto.

2) Tyttöystäviä saa olla yhtä monta kuin autossa on pakoputkia.

3) Pakoputken pitää huutaa vähintään yhtä kovaa kuin muijan jota hakkaan pataan.

Onnenlikka joka Columbuun törmää :D

Ainiin, ja todennäköisesti onkin :hyper:

Voi paska, alkoi systeemit toimia ja joutuu tekemäänkin jotain :/

Voi paska, alkoi systeemit toimia ja joutuu tekemäänkin jotain :/

Tsemii :thumbs:

e: Kuinka monelle teistä on tuttua sellanen olotila, kun homma on menny ihan överiksi, ei jaksa enää välittää, keskittyy vaan omiin juttuihin ja olo on hyvinkin rauhallinen. Ihan kuin tyyntä myrskyn jälkeen....

Hiihaa, vois tästä lähteä lenkille, aamu on tullut tehokkaasti opiskeltua. Vatsan vaillutus menossa :D

Mulla on sellanen olo aina. Päin vittua menee jatkuvasti kaikki, mutta eipä jaksa enää kiinnostaa. Kuhan oma homma sujuu, ja sehän sujuu.
Varsinkin töissä oon oppinut, että turhaa mä liikoja stressaan kun ei sitä kukaan arvosta kuitenkaan että jatkuvasti sykin :D

Tsemii :thumbs:

e: Kuinka monelle teistä on tuttua sellanen olotila, kun homma on menny ihan överiksi, ei jaksa enää välittää, keskittyy vaan omiin juttuihin ja olo on hyvinkin rauhallinen. Ihan kuin tyyntä myrskyn jälkeen....

No siis tuohan on jokapäiväistä hommaa... ja tuota voi tapahtua työssä ja minkä asian suhteen vaan. Joskus on ihan terveellistä olla stressaamatta. Varsinkin jos on paljon stressattavaa :D

Sophia Myles on söpö. Tosin söpömpi Tristanissa ja Isoldessa kuin Underworldissä. En oikein tykkää naisista, joilla on noin pitkät kulmahampaat.

Back
Ylös Bottom