Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kauan sä sit olit töissä?:wtf:

Meno täällä on vieläkin hullumpaa, mutta en vain enää jaksa vetää pultteja. Ei se mun syy ole jos jengi unohtaa omia säätelyjään. :D Mä vaan teen nyt omat työni iisisti ja yritän kans ottaa iisisti. Don't worry, be happy....:dance:

Vittuun mä täältä silti haluun.:hyper:

Kyl mä joku vittu viis tuntia ainakin! :wtf:
Joo, älä kato ota stressiä, jalat pöydälle, rauhallinen hengitys ja joku kaasu millä saat pidettyä ne muut poissa häiritsemästä.
Ja sit illalla levollisin mielin sitä vittua hakemaan ;)

mooi! mitä tänne kuuluu ?

.. tänään salilla oli joku tummaihoinen poika joka teki kaikki liikkeet apinaotteella, rupes vähän hymyilyttämään... :)

Mä osotin kerran baarissa sormella yhtä tummaa jätkää, kun se tanssi pöydällä.
Taustalla soi tietysti apinamies by kikka

täs taas Dinhon tanssimuuvseja. Se luuli, et vielä tulee samaa biisiä, vaikka se vaihto jo tunti sitten.

Ok, that´s a deal...
Mä esitän humalaista ja juotan salaa sut sokerispermakänniin ja kuvaan sua...
kjäh hähä...

Oon ihan poikki ja jalkoja särkee ja ja en jaksaisi viedä rakkia lenkille, voikohan se kusta parvekkeelta alas?

Roikota koiraa kaulapannasta parvekkeelta niin se kusee alas jo pelkästä säikähdyksestä. Säästyt vaivalloiselta lenkiltä. :thumbs:

:lol2:

Back
Ylös Bottom