Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas, vai että semmosta. :lol2:

Noh, hyvät yöt sinulle, mutantti, sekä kaikille muillekin yökyöpeleille! :) Meikäpoika lähtee hakkaamaan tattia... meinaan sienikeiton tekoon.
Öitä hanipuppeli. Toivottavasti näet unta yhden miehen tuplapenetraatiosta. :haart:
"Only one man... one desire... TO DOUBLE-PENETRATE HIS WIFE BY HIMSELF!!!"

E: Herr Füherrrrr, ketä ajattelitte koetella huomenna?

Spermani on kuin kaksikomponenttikitti: ei valu vittuunkaan ja kymmenisen minuutin kuluttua valmistuksesta on jo hiomiskuivaa. :haart:

Sun siittiöiden pitää olla kyllä uskomattoman nopeita, jotta ehtivät hedelmöittämään miehen ennen kuivumistaan.:)

e.öitä Fuhrer ja oikein mukavia poikarakkausunia.:haart:

Sun siittiöiden pitää olla kyllä uskomattoman nopeita, jotta ehtivät hedelmöittämään miehen ennen kuivumistaan.:)
Kolme työntä, nyrkki kylkeen ja ulos ovesta. Tämän jälkeen pikku-kimssoneilla on 9½ minuuttia aikaa tehdä pahojaan, levittäytyä tasoitusta vaativille alueille ja valmistautua hiotuksi tulemiseen.

En näe poikarakkausunia koska olen hetero.. Meinaatteko te harrastella täällä jotain riettauksia vielä?
Heteroutesi suunnittelimme pilaavamme. kaappi-homppi.

Me tulemme harrastamaan kiihkeää nettiseksiä pakkotoiston välityksellä. Ai sitä loisketta ja lätinää..

En ole, tänäänkin puhuin oikean naisen kanssa :D
Ennen vai jälkeen oikeudenkäynnin? :D
Me tulemme harrastamaan kiihkeää nettiseksiä pakkotoiston välityksellä. Ai sitä loisketta ja lätinää..
Kumisaappaani kastuvat jo pelkästä ajatuksesta. :haart:

pedobear_caramelo.jpg

:rolleyes:

Kyllähän sä könsikäs mut tunnet. :haart:

Kimsson anna mulle märkä pusu!:haart: Mä laitan sulle kans sellasen täältä tulemaan.

Kaipaa nahkapukuja..

Mitenköhän olisi kuu ja tähdet taivaalta jos kauniisti pyytäisi..

Mulla muuten meni (viinan) himo ohi.

Mitenköhän olisi kuu ja tähdet taivaalta jos kauniisti pyytäisi..

Mulla muuten meni (viinan) himo ohi.
Tuu tänne, mulla on olutta ja vähän väkevämpääkin rohtoa. Kaupantekijöiksi saat ihailla paistavaa puolikuutani ja tähteesikin saat täytettä. :haart:

Back
Ylös Bottom