Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Guess not. :jahas:

Imekää paskaa!

:(

:haart:

No mitä vittua.

Onko täällä vielä tehoja jäljellä?Mitä häh?

-On on.. mitä tää macbookki oikeen piippaa?

Panen sua napaan, voit sitten itse itseäsi hyväksikäyttäen bodyshotata palavan mällini navastasi.

Kunhan mekkaloidaan alkuyön ratoksi, ei nukkumaankaan oikein vielä herkeä. Voisi vielä jonkun leffan pyöräyttää ennen nukuttautumista.

Mitä arvon Fuhrör?

Hei mitä vittua tää macbookki oikee piippaa? Melkee pahemmin kun palohälyytiin.. iha vitun ärsyttävä. :O Kesti jonkin verran tajuta että se oli tää joka tota ääntä pitää..

Panen sua napaan, voit sitten itse itseäsi hyväksikäyttäen bodyshotata palavan mällini navastasi.

Olen itseasiassa suunnitellut ottavani uuden napakuvan johon tulisi sitten jotain pientä extraa.:evil: Navasta valuva mälli voisi olla ihan mukava..:D

Korjattu totuudenmukaisemmaksi. :dance2:
Unohdit sanan homo siitä edestä, senkin hetero.
Voisihan sitä vähän jyngensteriäkin katsoa, testo jyllää taas kun illan salikeikasta on tarpeeksi aikaa ja orastava erektio puskee vuorotellen kummastakin lahkeesta.

Kiitos kysymästä, ihan ok ;)
On vaan niin poikki päivän jumpista.

Mitäs omaan perjantayöhön kuuluu?
Eikai täs mitään, parin laatuoluen siivittämänä ihmettelemme elämän ihmeitä. Ja Jugetsin napaa. :haart:

Olen itseasiassa suunnitellut ottavani uuden napakuvan johon tulisi sitten jotain pientä extraa.:evil: Navasta valuva mälli voisi olla ihan mukava..:D
Spermani on kuin kaksikomponenttikitti: ei valu vittuunkaan ja kymmenisen minuutin kuluttua valmistuksesta on jo hiomiskuivaa. :haart:

...orastava erektio puskee vuorotellen kummastakin lahkeesta.
Jaahas, vai että semmosta. :lol2:

Noh, hyvät yöt sinulle, mutantti, sekä kaikille muillekin yökyöpeleille! :) Meikäpoika lähtee hakkaamaan tattia... meinaan sienikeiton tekoon.

Back
Ylös Bottom