Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuu tänne, mulla on olutta ja vähän väkevämpääkin rohtoa. Kaupantekijöiksi saat ihailla paistavaa puolikuutani ja tähteesikin saat täytettä. :haart:

Työ ensin ja sitten vasta huvi. Tämä työ pilaa siis kaiken tälläkertaa. Muuten olisin jo siellä..:haart:

Jaaha, eikai tässä muu auta, kuin tissikuvien kautta nukkumaan mennä. Öitä hanipuppelit!

Rakkautta kaikille. :haart:

Jaaha, eikai tässä muu auta, kuin pippelikuvien kautta kakkoseen mennä. Öitä hanipuppelit!

Rakkautta kaikille. :haart:

Korjasin tota vähän.

Öitä!!:haart:

:dance2::dance:
Jes, kyllä nyt on luova mielentila...On niinkun ihan pakko avautua tästä mun erittäin hyvästä havainnosta :hyper:
Ootteko koskaan pienenä luullu että kuukausi olisi tasan neljä viikkoa? Noh en tiedä mutta tää kysyeinen asia ajoin mut miettimään jos jonkinlaista lopputulosta. Siis... Eli jos kuukaudessa oliskin vaan tasan neljä viikkoa, eli 28 päivää mutta kuukausia olisikin 11. Eli päiviä vuodessa tulisi 308. Mutta taas jos kuukausi olisi sen tasan neljä viikoa mutta päiviä 365 niin sillohan taas kuukausia tulisi olemaan 13. Helvetti, en kyllä enään edes muista mikä mulla oli pointti koko jutussa... Varmaankin se että jos taas kerran niitä päiviä olisi joka kuukaudessa se 28 niin sillon jokaisen kuukauden eka päivä olis maanantai, toka tiistai ja kolman keskiviikko jne...
Tai sitten toinen juttu, kaikki teistä varmaan tietää minä viikonpäivänä on syntynyt? Joo no kyllä te tiedätte. Ja asiaan, eli jos olet syntynyt vaikka sitten 10.tiistaina niin menee 7 vuotta jotta saat viettää seuraavan kerran syntymäpäivääsi tiistaina!!:hyper::hyper::hyper:
Helvetti, mitähän mä seuraavaksi keksin...:rock:
Täytyypä miettiä mitäs sitte kävis jos vuorokaudessa olisi vähemmän tunteja..:rolleyes::eek:

:dance2::dance:
Jes, kyllä nyt on luova mielentila...On niinkun ihan pakko avautua tästä mun erittäin hyvästä havainnosta :hyper:
Ootteko koskaan pienenä luullu että kuukausi olisi tasan neljä viikkoa? Noh en tiedä mutta tää kysyeinen asia ajoin mut miettimään jos jonkinlaista lopputulosta. Siis... Eli jos kuukaudessa oliskin vaan tasan neljä viikkoa, eli 28 päivää mutta kuukausia olisikin 11. Eli päiviä vuodessa tulisi 308. Mutta taas jos kuukausi olisi sen tasan neljä viikoa mutta päiviä 365 niin sillohan taas kuukausia tulisi olemaan 13. Helvetti, en kyllä enään edes muista mikä mulla oli pointti koko jutussa... Varmaankin se että jos taas kerran niitä päiviä olisi joka kuukaudessa se 28 niin sillon jokaisen kuukauden eka päivä olis maanantai, toka tiistai ja kolman keskiviikko jne...
Tai sitten toinen juttu, kaikki teistä varmaan tietää minä viikonpäivänä on syntynyt? Joo no kyllä te tiedätte. Ja asiaan, eli jos olet syntynyt vaikka sitten 10.tiistaina niin menee 7 vuotta jotta saat viettää seuraavan kerran syntymäpäivääsi tiistaina!!:hyper::hyper::hyper:
Helvetti, mitähän mä seuraavaksi keksin...:rock:
Täytyypä miettiä mitäs sitte kävis jos vuorokaudessa olisi vähemmän tunteja..:rolleyes::eek:

Jopa minä menin nyt sekaisin. Ja se on paljon se.:D Vaikuttaa siltä että sulla on liikaa aikaa miettiä tommosia asioita. Itellä ei tähän aikaan yöstä liiku yhtään mitään päässä. Ei edes likaiset ajatukset..:rolleyes:

Jopa minä menin nyt sekaisin. Ja se on paljon se.:D Vaikuttaa siltä että sulla on liikaa aikaa miettiä tommosia asioita. Itellä ei tähän aikaan yöstä liiku yhtään mitään päässä. Ei edes likaiset ajatukset..:rolleyes:

Ei tää sekavaa ole, hyvin yksinkertaselta se mun päässä tuntuu...:D

Huomenta tupaan

Ei huono idea

Sain eilen sellaisen idean että hommaan nuuskaa, hyvin kolisi eilen päähän näin satunnaiskäyttäjänä.

Vähäsenhän toi tahto:rolleyes: Vois lähtee hampaiden pesulle ja mökille pilkkeitä tekemään:jahas:

Kuulin tänään ku mustalainen sano ihmistä laiskaksi :lol2:

Back
Ylös Bottom