Aina te turkulaiset ehdotatte ensin ainoota mestaa mikä on vielä paskempi kuin missä asutte. :D
Ja sä olet sieltä?
e. Näköjään Vantaalta. Jokiniemestä? Sehän se vasta kurko paikka on :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina te turkulaiset ehdotatte ensin ainoota mestaa mikä on vielä paskempi kuin missä asutte. :D
SIis kuka lähtee baariin ilman tyrmäystippoi tai jotain sen tapaista :D vittu en muistanu tota lyhennettä..Allekirjoittanut sisäisti ennen kapakkaa eilen yhden oluen ja 0,7 l pullon sisuviinaa. Oli kiva ilta, humalatila optimoitu, ja kapakassa selvisi kahdella tuopillisella. Erehdyin jopa tarjoamaan eräälle naikkosellekin juoman, ja silmätipat oli kotona. Vittu.
Ja sä olet sieltä?

Ja sä olet sieltä?
e. Näköjään Vantaalta. Jokiniemestä? Sehän se vasta kurko paikka on :lol2:

Et. Ajattelin vain :DSanoinko että asun stadissa?![]()
Tyrmäisit itsesi, jolloin myös itsesi hyväksikäyttö olisi helpompaa?Turkuhan on aivan perseestä, mutta eipä se sen ihmeellisempää muuallakaan Suomessa ole.
Josko joisin tänään vain tyrmäystippoja?
Yritä nyt etsiä heikkouksia mun asuinkunnasta. Toivottavasti kompensoi.
Totta puhuen ei turus mitään vikaa ole, teitä on vaan pirun mukava provosoida kun olette niin kurahaaroja kaupungistanne.
Sitä paitsi oon asunu yli 10 kaupungissa tähän mennessä, pohjoisin on Oulu. Ei mulle ole yhtä kaupunkia mikä on se paras.
Olen asunut Vantaalla, enkä kyllä mieltynyt paikkaan. Lisäksi olen asunut muun muassa Salossa, Koskella, Vaalassa, Naantalissa ja Säkylässä. En mieltynyt mihinkään. Mä voin omasta puolestani asua vaikka persesilmässä, mikäli mulla on siellä kavereita ja vakituinen virka. 
Ai sattuko pahaan paikkaan ;) Taidat oikeasti asua jokiniemessäOlen asunut Vantaalla, enkä kyllä mieltynyt paikkaan. Lisäksi olen asunut muun muassa Salossa, Koskella, Vaalassa, Naantalissa ja Säkylässä. En mieltynyt mihinkään. Mä voin omasta puolestani asua vaikka persesilmässä, mikäli mulla on siellä kavereita ja vakituinen virka.
![]()

Pankaa vaanPannaan Leni viralta.