En mää saatana uskalla tulla siine tsadiin, kun siellä on tollanen vitun mörkö odottamassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"I'm not asking you to forgive me. I'll never understand or forgive myself. And if a bullet gets me, so help me, I'll laugh at myself for being an idiot. There's one thing I do know... and that is that I love you, Scarlett. In spite of you and me and the whole silly world going to pieces around us, I love you. Because we're alike. Bad lots, both of us. Selfish and shrewd. But able to look things in the eyes as we call them by their right names." (Rhett Butler)
Gone with the wind :haart:
Itse tunget kuponkeja pyllyys, joten kuvitteletko heidän odottavan sun olevan normaali?En mää saatana uskalla tulla siine tsadiin, kun siellä on tollanen vitun mörkö odottamassa.
Sitä varten vedetään jo junassa ne hirveät pannut, ettei pelota niin paljoa.En mää saatana uskalla tulla siine tsadiin, kun siellä on tollanen vitun mörkö odottamassa.
O hiljaa siä!! Tuun kohta ja pyöritän kieltä sun perseessä.Itse tunget kuponkeja pyllyys, joten kuvitteletko heidän odottavan sun olevan normaali?
26.-27.9.millo se miitti olikaan?
Tulen syyliisi tutti suussa.Kimsson on ainaki samaa kaliiperia, kun Vuhrer. Tulen paikalle nalle sylissä ja tutti suussa.
Mulla on samat mitat kun Lenillä.pistäkääpäs kaikki pituus/paino tänne ni saadaan kontrastia :D voin alottaa..
187/114

toivottavasti ymmärsit mitä torvella tässä yhteydessä tarkotettiin..![]()
Ihana leffa :haart: unohtunut vain, että mistä kohtauksesta toi olikaan....?

Helvetin korsto.pistäkääpäs kaikki pituus/paino tänne ni saadaan kontrastia :D voin alottaa..
187/114