Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina te turkulaiset ehdotatte ensin ainoota mestaa mikä on vielä paskempi kuin missä asutte. :D

Ja sä olet sieltä?

e. Näköjään Vantaalta. Jokiniemestä? Sehän se vasta kurko paikka on :lol2:

Allekirjoittanut sisäisti ennen kapakkaa eilen yhden oluen ja 0,7 l pullon sisuviinaa. Oli kiva ilta, humalatila optimoitu, ja kapakassa selvisi kahdella tuopillisella. Erehdyin jopa tarjoamaan eräälle naikkosellekin juoman, ja silmätipat oli kotona. Vittu.
SIis kuka lähtee baariin ilman tyrmäystippoi tai jotain sen tapaista :D vittu en muistanu tota lyhennettä..

Vantaa, Suomen pääkaupunki.

Ja sä olet sieltä?

e. Näköjään Vantaalta. Jokiniemestä? Sehän se vasta kurko paikka on :lol2:

Yritä nyt etsiä heikkouksia mun asuinkunnasta. Toivottavasti kompensoi. :)

Totta puhuen ei turus mitään vikaa ole, teitä on vaan pirun mukava provosoida kun olette niin kurahaaroja kaupungistanne. :)

Sitä paitsi oon asunu yli 10 kaupungissa tähän mennessä, pohjoisin on Oulu. Ei mulle ole yhtä kaupunkia mikä on se paras.

Turkuhan on aivan perseestä, mutta eipä se sen ihmeellisempää muuallakaan Suomessa ole.
Josko joisin tänään vain tyrmäystippoja?

Yritä nyt etsiä heikkouksia mun asuinkunnasta. Toivottavasti kompensoi. :)

Totta puhuen ei turus mitään vikaa ole, teitä on vaan pirun mukava provosoida kun olette niin kurahaaroja kaupungistanne. :)

Sitä paitsi oon asunu yli 10 kaupungissa tähän mennessä, pohjoisin on Oulu. Ei mulle ole yhtä kaupunkia mikä on se paras.

Ai sattuko pahaan paikkaan ;) Taidat oikeasti asua jokiniemessä :hyper: Olen asunut Vantaalla, enkä kyllä mieltynyt paikkaan. Lisäksi olen asunut muun muassa Salossa, Koskella, Vaalassa, Naantalissa ja Säkylässä. En mieltynyt mihinkään. Mä voin omasta puolestani asua vaikka persesilmässä, mikäli mulla on siellä kavereita ja vakituinen virka. :rock:

Ei.

On joo, saatana.

Ai sattuko pahaan paikkaan ;) Taidat oikeasti asua jokiniemessä :hyper: Olen asunut Vantaalla, enkä kyllä mieltynyt paikkaan. Lisäksi olen asunut muun muassa Salossa, Koskella, Vaalassa, Naantalissa ja Säkylässä. En mieltynyt mihinkään. Mä voin omasta puolestani asua vaikka persesilmässä, mikäli mulla on siellä kavereita ja vakituinen virka. :rock:

Jotain yhteistä meillä on. :)
Ei, ei sattunut pahaan paikkaan. Kuten taisin sanoa, ei ole yhtä parasta paikkaa. Kaikkiin paikkoihin missä oon asunut, liittyy erittäin hyviä fiiliksiä.
Asun nyt länsi-vantaalla, myyrmäessä. Ei tää hullumpi paikka ole asua. Ja töihin on alle 10min matka.
Itävantaa nyt on mitä on, mutta mulle määrää työpaikka aika pitkälti asuinpaikan. Ei jaksa viettää työmatkalla yli puolta tuntia suuntaansa päivässä, se on raja.

Back
Ylös Bottom