Heh, ainiin:D
Laskin eilen että mulla menee vuodessa 1149 euroa pepsi maxiin.
Se tekis niinku 3,15 e per päivä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, ainiin:D
Laskin eilen että mulla menee vuodessa 1149 euroa pepsi maxiin.
Dzjiiiiiiiisus
3 litraa limsaa päivässä?
Dzjiiiiiiiisus
3 litraa limsaa päivässä?
Ootko täpinöissäs ku tänään pääset isolle kirkolle? :D

Ei se ole. Painikshan se siellä vaan menee ku kaikki nuoret juomassa samassa paikassa. Mun ei tartte yleensä kun ilmestyä johonkin niin heti joku tulee soittaa suuta ja kysyy et haluunko tapella:jahas:En sit tie onks se joku hyväki juttu et niin paljon stadilaisia samassa paikassa :jahas:
No ehkä me sitten vietetään rauhallinen koti-ilta Tammiston TeboilillaEi se ole. Painikshan se siellä vaan menee ku kaikki nuoret juomassa samassa paikassa. Mun ei tartte yleensä kun ilmestyä johonkin niin heti joku tulee soittaa suuta ja kysyy et haluunko tapella:jahas:
No ehkä me sitten vietetään rauhallinen koti-ilta Tammiston Teboililla
Ei se ole. Painikshan se siellä vaan menee ku kaikki nuoret juomassa samassa paikassa. Mun ei tartte yleensä kun ilmestyä johonkin niin heti joku tulee soittaa suuta ja kysyy et haluunko tapella
Tytöillä nyt on todennäköisesti hiljasempaa mut mitä luulet kun mä kalppisin sinne maihareissa ja reisitaskuhousuissaja tukka sänkenä?:jahas:No ehkä me sitten vietetään rauhallinen koti-ilta Tammiston Teboililla
Kait sä peset sun hampaita usein sit kans?Niin???
4 pac jos on niin juon toki senkin.
Ja jos juomaan lähdetään niin sitten sitä nestettä vasta kuluukin :D