Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä voin tunnustaa, että meidän taloudessa kuluu myös melko paljon pepsimaxia :nolo:

Ja sit yks mitä kuluu molemmilla on pastillit. Itellä lähinnä läkerolit, mutta tuolla toisella on aina laukussa pari erilaista pastillirasiaa :rolleyes:

Varmaan päivittäin tulee lounaalla ostettua läkeroliaski.

Mä en oikein tosta PepsiMaxista diggaile. Jos kola-juomia ostan, niin kyllä se on Coca-Cola Zero. Pääministerikin käyttää sitä. :dance:

2-pac pepsia maksaa vakkarikaupassa 3.15.
4-pack maksais 4 euroa mutta jos ostan 4 packin niin juon sen päivässä.
Siksi ostan vaan noita 2 pacceja etten tosiaan juo enempää.
Kun ostan aamulla tuon 2 pacin niin se on jossain 5 aikaan päivällä juotu.

Dzjiiiiiiiisus :eek:

3 litraa limsaa päivässä?

They crave for a soulaching desire
As time's standing still they've praised a liar

So now - let me get a single minute of your precious time
So how - do you feel now as the vanity is easy to find?
Deceivement, believe it - can you feel it grow?

Ehmmhh... Mulla on vaikeuksia juoda edes päivittäisen tarpeen verran. Iltapäivällä huomaa, jos ei ole juonut tarpeeksi, kun päätä alkaa särkeä...
En ikinä sais litkittyä limua noin paljoo :D
Oot HokkanenKakkonen

Ootko täpinöissäs ku tänään pääset isolle kirkolle? :D

Jepni! :hyper:

Mietin, et pitäiskö tuoda tää vaasalainen kaveri sinne ilotulituksen Smiin, vois olla aika jännä nähä niin paljo helzinkiläisiä yhtä aikaa??

En sit tie onks se joku hyväki juttu et niin paljon stadilaisia samassa paikassa :jahas:
Ei se ole. Painikshan se siellä vaan menee ku kaikki nuoret juomassa samassa paikassa. Mun ei tartte yleensä kun ilmestyä johonkin niin heti joku tulee soittaa suuta ja kysyy et haluunko tapella:jahas:

Ei se ole. Painikshan se siellä vaan menee ku kaikki nuoret juomassa samassa paikassa. Mun ei tartte yleensä kun ilmestyä johonkin niin heti joku tulee soittaa suuta ja kysyy et haluunko tapella:jahas:
No ehkä me sitten vietetään rauhallinen koti-ilta Tammiston Teboililla

No ehkä me sitten vietetään rauhallinen koti-ilta Tammiston Teboililla

Mun vakiopaikka :D

Ei se ole. Painikshan se siellä vaan menee ku kaikki nuoret juomassa samassa paikassa. Mun ei tartte yleensä kun ilmestyä johonkin niin heti joku tulee soittaa suuta ja kysyy et haluunko tapella

Se on sitä aina ku on alle kolminumeroinen paini :D Onneks suomalaiset on sen verran tuheroa porukkaa. Paitsi tietenkin kännissä.

Niin???
4 pac jos on niin juon toki senkin.
Ja jos juomaan lähdetään niin sitten sitä nestettä vasta kuluukin :D
Kait sä peset sun hampaita usein sit kans? :rolleyes:

Back
Ylös Bottom