Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En saa oikeen otetta tästä päivästä.

En sit tie onks se joku hyväki juttu et niin paljon stadilaisia samassa paikassa :jahas:
Aika hullun hommaahan se on oikeastaan tollasiin massatapahtumiin osallistua. Menee yleensä vaan hermot, ellei ole hyvässä seurassa. ;)

En saa oikeen otetta tästä päivästä.
Lipsuuko käsistä?

Tytöillä nyt on todennäköisesti hiljasempaa mut mitä luulet kun mä kalppisin sinne maihareissa ja reisitaskuhousuissaja tukka sänkenä?:jahas:

No pakkoko se on tahallaan alkaa provosoimaan. Eiköhän sulla ole muitakin vaatteita tollasia tilanteita varten, jos ongelman tiedostat!

Fyyreri, mulla on minikaapissa yks sidukka, riittää jos juon teinikännit siitä?

Ei vaan mun. MUN VAIMOn yhteisö galleriassa

En käytä galleriaa.. Törmätää siellä :thumbs:

Fyyreri, mulla on minikaapissa yks sidukka, riittää jos juon teinikännit siitä?

Käy ostaa kaasunaamarin ja laitat siihen ilmafiltteriin sitä sidukkaa ni se höyrystyy siitä sit hyvin.
Ja oot se nasse päässä joku 6 tuntia..

No pakkoko se on tahallaan alkaa provosoimaan. Eiköhän sulla ole muitakin vaatteita tollasia tilanteita varten, jos ongelman tiedostat!
Tykkään pukeutua näin. Jos ei muitten silmää miellytä niin voivoi. Tiedän että provosoin joitakin ihmisiä tällä tavalla mut minkäs sille voin. Kyl helsingissä yleensä yritän pitää vaan farkkuja :)

edit: En tahallaan provosoi ketään.

Mä provosoin nuorena punkkarina ihmisiä nahkarotsillani, jossa oli Bad Religionin logo takana. Mummot suuttui :D

Helvetti kun pitää olla tyhmä esimies mulla!:curs:
Mietittiin tosssa emännän kaa eilen, että mitä hän tekisi sellaisille raaka-aineille jotka meinas mennä vanhaksi. No hän sitten pääti tehdä pizzaa :kuola: ja sitten kysyi meidän esimieheltä, että jos sen vaikka laittaisi henksulle tarjolle. No ei näköjään käynyt, koska esimies ajatteli sen olevan huono idea. "Mitenköhän sen saisi silleen "naamioitua" oikeella tavalla?" Siis miten niin naamioitua? Miks pizzaa pitäisi naamioida mitenkään? Jos kerta aineksia käyttää hyväkseen, ettei mene pilalle, niin mikä on ongelmana?

Vittu sanon minä! Toi akka ei tajua tästä touhusta yhtään mitään? Pilaa munkin elämän tässä firmassa.

Biroo: En mäkään nykysellään jaksa provoilla. Musta on tullut tylsä normaali ihminen jo :D

Kasva isoks, älä aikuiseks ;)

Back
Ylös Bottom