Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jepu-ankka: Sanoit mua tänää sairaaks ku kerroin että eilen päivystin 10h pakkista. Ei sulla kauheesti sen vahvemmin mene. Olit meinaa heti aamusta täällä höpöttämässä :D

Ootko oikeesti aamuvirkku? Oon kade, kun ois se kiva ihan mielihyvin heräillä aikaisin katsomaan auringonnousua ja sit lenkille tai salille. Silleen sais kivasti päivän käyntiin. :)

Juu. Mulla on aikasemmin ollut kamalasti univaikeuksia, mutta viimeiset pari vuotta tullut herättyä viideltä joka arkiaamu, ja viikonloppusinkin melko aikaseen. Se on vaan tottumiskysymys :)

jepu-ankka: Sanoit mua tänää sairaaks ku kerroin että eilen päivystin 10h pakkista. Ei sulla kauheesti sen vahvemmin mene. Olit meinaa heti aamusta täällä höpöttämässä :D

No pitihän mun jonnekin kitistä väsymystä, kun toi mies pisti valvomaan :D

Juu. Mulla on aikasemmin ollut kamalasti univaikeuksia, mutta viimeiset pari vuotta tullut herättyä viideltä joka arkiaamu, ja viikonloppusinkin melko aikaseen. Se on vaan tottumiskysymys :)

Jännäjuttu, mulla herätys nyt ollu vuoden joka arkipäivä 6.30 ja aina tekee vaikeeta... ei millään totu.

Mä oon kanssa aamuvirkku. Yleensä vasta aamulla meen nukkumaan.:) Vapaapäivinäkin koittaa venyttää tonne 02.00-04.00 välille nukkumatin.

Niijookait se sit on...

jepulis on kanssa pakkis addikti:hyvä:

Kai sitä vois vaivautua nukkumaan. Väsyttää ihan vietävästi.

Huomiseen mussukat. Hyvät yöt:haart:

Mut mä sit kans meen yleensä ysin pintaan nukkumaan. Nyt joutunee taas katella vähän bb:tä niin saattaakin huomenna väsyttää.

Biroo: Tunnustan ja yöt! =)

Öitä Biroo!!:haart:

Hyvää yötä Biroo!

Otin jääkaapista vesipullon ja se oli jäässä, mitä hittoa? :eek:

joutuu huomenna menee hakee lisää saikkua...paha elämä

Mäkin. Tai no en huomenna, vasta parin viikon päästä. Saikulla on just kivaa :D

luulen et kaikki on jolla on tänne +2 viestiä on sairaita :D

Mulla ei onneks oo ihan noin paljoa. On siis edelleen toivoa.:D

Back
Ylös Bottom