Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs sä täällä nyt tollasia juttelet? Emmä tänäänkään täällä pahemmin ole ollut. Korkeintaan pari asiaa kirjoitin!Töitä mitä ne on? Ja jos kattoo sun aktiivisuutta päivällä täällä, niin en usko että sulla hirveesti siellä töissä tekemistä edes on.:D
Vaihda välillä kättä niin ei pääse kipeytymään:thumbs:...tämän päivän oikeeseen ranteeseen koskenu ja kaikkea muuta paskaa.
Niin siis, aattelin et mentäisiin Ikeassa käymään. Mun pitäis ainakin tollanen pyykinkuivausteline hankkia. :D :hihi:
Mitäs sä täällä nyt tollasia juttelet? Emmä tänäänkään täällä pahemmin ole ollut. Korkeintaan pari asiaa kirjoitin!
:kippis1:Ei muuten kukaan pakkismimmi haluis lähtee pikkuselle baari kierokselle Helsinkiin.. Vois käydä Dtm:ssä :hyvä:
On tää elämä mukavaa lomalla... ja kalja maistuu...
miten saa laitettua sen kuvan mikä näkyy pelkästään profiilissa?![]()
Mä en ainakaan lähe mihkään ku ois herätys viideltä :hyvä:
Klikkaat eka Profiili kohtaa tosta ylhäältä. Sitten tulee tonne sivun vasempaan reunaan niitä kaikkia juttuja nii siellä on Edit Profile picture tai jotain vastaavaa.miten saa laitettua sen kuvan mikä näkyy pelkästään profiilissa?![]()
Hehheh, otan osaa... noh noh, ei saa kiusata ;)
No turvaks tietenkin, mitä sä luulet :haart:Yritätkö sä nyt esittää heteroa vai ottaisitko punttimimmin vaan turvaks mukaan?
Ootko oikeesti aamuvirkku? Oon kade, kun ois se kiva ihan mielihyvin heräillä aikaisin katsomaan auringonnousua ja sit lenkille tai salille. Silleen sais kivasti päivän käyntiin.Nääh, mä oon aamuvirkku ja tottunut heräämään ajoissa. Pääseepä heti aamusta salille ja aikaisin töistä kotiinkin.