Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Töitä mitä ne on? Ja jos kattoo sun aktiivisuutta päivällä täällä, niin en usko että sulla hirveesti siellä töissä tekemistä edes on.:D
Mitäs sä täällä nyt tollasia juttelet? Emmä tänäänkään täällä pahemmin ole ollut. Korkeintaan pari asiaa kirjoitin!

:haart::haart:Laitetaan hali!! :haart::haart:

Mua vituttaa kyllä ihan kympillä nytten! Selkää vihloo, vasen olkapää kipuilee, lisäksi vielä tämän päivän oikeeseen ranteeseen koskenu ja kaikkea muuta paskaa.

Väsyttäispä edes niin vois ruveta nukkumaan niin ois nopeemmin ohi tämä päivä.

Ei muuten kukaan pakkismimmi haluis lähtee pikkuselle baari kierokselle Helsinkiin.. Vois käydä Dtm:ssä :hyvä:

On tää elämä mukavaa lomalla... ja kalja maistuu...

Voi tosiaan olla että mäkin tässä ihan vaan muutaman tärkeimmän asian tuun kertomaan mikä mieltä painaa. Ei tässä oikein töitten lomassa kerkeä enempää.

Mitäs sä täällä nyt tollasia juttelet? Emmä tänäänkään täällä pahemmin ole ollut. Korkeintaan pari asiaa kirjoitin!

Joo. halit täältäkin :rolleyes::kippis1:

Mä en ainakaan lähe mihkään ku ois herätys viideltä :hyvä:

Mä voin juoruta itekseen kun en usko työmotivaationi ihan heti palaavan :(

Ei muuten kukaan pakkismimmi haluis lähtee pikkuselle baari kierokselle Helsinkiin.. Vois käydä Dtm:ssä :hyvä:

On tää elämä mukavaa lomalla... ja kalja maistuu...

Yritätkö sä nyt esittää heteroa vai ottaisitko punttimimmin vaan turvaks mukaan?

miten saa laitettua sen kuvan mikä näkyy pelkästään profiilissa? :nolo:

Siitä Edit profile picture kohasta

e. eikä sit mitään pervoa

miten saa laitettua sen kuvan mikä näkyy pelkästään profiilissa? :nolo:
Klikkaat eka Profiili kohtaa tosta ylhäältä. Sitten tulee tonne sivun vasempaan reunaan niitä kaikkia juttuja nii siellä on Edit Profile picture tai jotain vastaavaa.

Hehheh, otan osaa... noh noh, ei saa kiusata ;)

Nääh, mä oon aamuvirkku ja tottunut heräämään ajoissa. Pääseepä heti aamusta salille ja aikaisin töistä kotiinkin.

Yritätkö sä nyt esittää heteroa vai ottaisitko punttimimmin vaan turvaks mukaan?
No turvaks tietenkin, mitä sä luulet :haart:

E. alkaa mennä mulla hurjaks jutut, jos vaan jotain pakkismimmei kiinnostais lähtee niin viestii vaan. ooon todella hyvän näköinen.. ja muuta vastaavaa..

Nääh, mä oon aamuvirkku ja tottunut heräämään ajoissa. Pääseepä heti aamusta salille ja aikaisin töistä kotiinkin.
Ootko oikeesti aamuvirkku? Oon kade, kun ois se kiva ihan mielihyvin heräillä aikaisin katsomaan auringonnousua ja sit lenkille tai salille. Silleen sais kivasti päivän käyntiin. :)

Back
Ylös Bottom