Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai eksä näe mun puolikasta (:D) kuvaa tuolla mun porfiilisivulla?

Ei siitä oikeen kuvaa saa.. Etkä sä tiedä miltä mä näytän :D

Sun fiksuus tulee esille erilaisella tavalla mitä luuletkaan. Se pilkistää sun sanojen välissä. ;) Oho, olipas tuo siirappista tavaraa. :wtf:

taidat olla kova puijaamaan? :wtf:

Ei mitään lisättävää.

Et edes tiedä mihin olisit ryhtymässä jos niin oikeasti kävisi. Varo siis mitä ehdottelet. ;)

voitais me poika ottaa mukaan kyyteihin.. :rolleyes:

Kertoisitko mullekin sit tarkemmin tuosta kyydistä?

Näät sit jos en hermoile niin paljoo et tulee vatta kipeeks ja lähen kotiin :D

Myit persettä jollekkin rikkaalle staminaa omaavalle herrasmiehelle?

Jep.
Kerrankin menee asiat niinku pitää, tänään vois vuokrata limusiinin kavereiden kanssa, juoda skumpaa ja jägermaisteria sekä polttaa sikareita niinku jotkut rikkaat kusipäät.

Ultimate Break Shit Experience.

Jep.
Kerrankin menee asiat niinku pitää, tänään vois vuokrata limusiinin kavereiden kanssa, juoda skumpaa ja jägermaisteria sekä polttaa sikareita niinku jotkut rikkaat kusipäät.

Ultimate Break Shit Experience.

kestääks tulla mukaan?? :wtf: Mul on aina ollu haaveena ajaa limusiinilla katto auki seisten puku päällä skumppaa juoden ja heitellä köyhiä ja kipeitä kahen euron kolikoilla :D

En mä oikein tykkää puijailusta, joten pois se minusta. Mut sun pitää nyt hankkii se vip, niin sit laitan minäkin näkyvämmän kuvan itestäni esille. ;)

Ehkä.

Biroo: Sun kans me voidaan joskus järkkää joku tatska-miitti, mis vaihdellaan, eiku siis vertaillaan leimoja. :D

Terve hompit (ja kyyhkyläiset), mitäs tänne? Eka varsinainen duunipäivä takana ja ahdistaa. Kauheita tunnontuskia "kusettaa" asiakkaita, mutta eiköhän ne viimeisetkin moraalinrippeet ala karisemaan kun lyödään tarpeeksi taaloja tiskiin...

Dinholla on hyvä perse.

eiks huomenna muka sit näy ? :eek:
Tottakai näkyy! Enkö mä jo eilen luvannut että teillä tulee olemaan "herkkä" ilta. Kunhan vaan muistit vaihtaa sen oliiviöljyn parempaan tavaraan ;)

eiks huomenna muka sit näy ? :eek:
Siis häh? Nyt mä oon ihan pihalla, et näkeekö vai ei....

Mua kyl ainakin jänistyttää jos näkee....jos herra haluu näkee (ennen kuin toista oikeasti näkee) niin sanohan suoraan. :D

No niin kyl tykkäänkin:haart: Hankis johtaja ne vipit tänne! Saadaan kato sit T-Byrdistä parempaa kuvaa :kuola:

T-Byrd: Joo vaihdellaa leimoja :lol2:
Eiks ookin hyvä idea? :lol2:

Tottakai näkyy! Enkö mä jo eilen luvannut että teillä tulee olemaan "herkkä" ilta. Kunhan vaan muistit vaihtaa sen oliiviöljyn parempaan tavaraan ;)
Ootsä kyl Raptori aika paha pistämään lisää pökköä pesään. ;)

Back
Ylös Bottom