Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt en tajunnu, jos huomenna nähään, niin sit nähään miltä näyttää kun nähään. Vai mitä häh? :wtf:Siis häh? Nyt mä oon ihan pihalla, et näkeekö vai ei....
Mua kyl ainakin jänistyttää jos näkee....jos herra haluu näkee (ennen kuin toista oikeasti näkee) niin sanohan suoraan. :D
Eiks ookin hyvä idea? :lol2:
Tottakai näkyy! Enkö mä jo eilen luvannut että teillä tulee olemaan "herkkä" ilta. Kunhan vaan muistit vaihtaa sen oliiviöljyn parempaan tavaraan ;)
Niin, mikä maistuisi?Tai sit joku muu, mikä?
Oon tällänen joka kodin saunarunkkari vai mikä perkeleen mini-Amor se nyt onkaan :dance:Ootsä kyl Raptori aika paha pistämään lisää pökköä pesään. ;)
Nyt en tajunnu, jos huomenna nähään, niin sit nähään miltä näyttää kun nähään. Vai mitä häh? :wtf:
Eiks ookin hyvä idea? :lol2:
miten se toteutus sit..
miten voit olla saunassa ja runkata, kerta jos olet avatarissasi?Oon tällänen joka kodin saunarunkkari vai mikä perkeleen mini-Amor se nyt onkaan :dance:
Niin selkeää :hyvä:miten voit olla saunassa ja runkata, kerta jos olet avatarissasi?
Niin, mikä maistuisi?
kestääks tulla mukaan?? :wtf: Mul on aina ollu haaveena ajaa limusiinilla katto auki seisten puku päällä skumppaa juoden ja heitellä köyhiä ja kipeitä kahen euron kolikoilla :D
Hahahahha!:lol2:
Voi pojat että tuli repeiltyä:D
En ole ikinä sellaista syönyt. Mitä se ees on?
Mi...luulin että Dinho on mies???Niin on. Se on tullut Barcan kannattamisesta.
Nyt en tajunnu, jos huomenna nähään, niin sit nähään miltä näyttää kun nähään. Vai mitä häh? :wtf:
lol..tää tredi poistettais, nii äijien post countit tippuis 90%