Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ei meidän oo pakko. :jahas: Voidaanhan me odottaa siihen miittiin asti, niin ei ole kauheen kovat jänskät päällä. ;) Sovitaanko niin?

Eiku mietin vaan, että mikä pointti tuossa oli TUON listan jälkeen lisätä vielä mut siihen loppuun? :D:rolleyes:

Rupeetko mamoilemaan? :D Ei mulla oo mitään ongelmia..

Se vaan tuntu sopivan niin hyvin siihen listan loppuun :D

Rupeetko mamoilemaan? :D Ei mulla oo mitään ongelmia..

Se vaan tuntu sopivan niin hyvin siihen listan loppuun :D
Mua taas jänskättää :nolo:

Tänään pääsee puntille vihdoinkin! Viikko menny nyt ilman.

Mitä sä jännität.. Ei pitäis olla mitään kauheen suuria odotuksia sen perusteella mitä oot esim. tästäkin ketjusta lukenut :D

Oon mä oikeesti ihan fiksu tyyppi...

Enhän mä tiiä mitä mä oikeesti jännitän. :) Enkä mä fiksuuttakaan epäile. Sinähän se siellä ihmettelit, että ollaanko me muka ihka oikeasti näkemässä.:wtf:

Eka väittely. :love:

Enhän mä tiiä mitä mä oikeesti jännitän. :) Enkä mä fiksuuttakaan epäile. Sinähän se siellä ihmettelit, että ollaanko me muka ihka oikeasti näkemässä.:wtf:

Eka väittely. :love:

:lol2: koska riidellään? Tää on kyl hauskaa ku kumpikaan ei tiedä miltä toinen näyttää ees :D

Sun on pakko olla jotain erikoista ( :haart: ) jos et epäile mun fiksuutta ja kuitenkin luet tätä ketjua aktiivisesti :wtf:

hot tamale hot hot tamale hot tamale hothot

Huhhuh.

4 tuntia / 7400e.
=
1850e / tunti.

Kyllä tällä jo elää. Nyt syömään ja nukkumaan.

Myit persettä jollekkin rikkaalle staminaa omaavalle herrasmiehelle?

:lol2: koska riidellään? Tää on kyl hauskaa ku kumpikaan ei tiedä miltä toinen näyttää ees :D

Sun on pakko olla jotain erikoista ( :haart: ) jos et epäile mun fiksuutta ja kuitenkin luet tätä ketjua aktiivisesti :wtf:
Ai eksä näe mun puolikasta (:D) kuvaa tuolla mun porfiilisivulla?

Sun fiksuus tulee esille erilaisella tavalla mitä luuletkaan. Se pilkistää sun sanojen välissä. ;) Oho, olipas tuo siirappista tavaraa. :wtf:

Voi vittu teidän kanssa! Loppu nyt toi lipevä herkistely ;)
:love: Kade.

Jos pidettäis sellaset kolmen kimppa treffit?
Et edes tiedä mihin olisit ryhtymässä jos niin oikeasti kävisi. Varo siis mitä ehdottelet. ;) En kyl tiedä minäkään...

voi poikaparka, sä et kestäis meidän kyydissä alkulämpöä pitemmälle ;)
Kertoisitko mullekin sit tarkemmin tuosta kyydistä?

Back
Ylös Bottom