Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Emäntä duunas pizzaa! :dance: Onko vähän tuskaista, kun nyt pitäisi katella noita syömisiä vähän tarkemmin. On mulla ananakset ja ehrmanit tuolla jääkaapissa....mut tekis kyl mieli..:kuola:

Joo älä. Mullakin ois kesämasun poisto että voi sitten hyvillä mielin hankkia lomamasun jouluna, ja kokoajan tuntuu että ihmiset ympärillä syö vaan kaikkea epäterveellisiä hyvyyksiä, kuten suursuosikkiani suklaata :itku:

Masut rokkaa :)

Huh, pääsin karkuun sieltä. Yritti ne kyllä käyttää patukkaa, mutta olin niin nopea etteivät kerenneet.

Mihin he yrittivät tätä patukkaa käyttää?

Kaikkeen kauheaan mitä olisin voinut vain Dinhon kuvitella tekevän.;) Onneksi selvisin ilman fyysisiä ja psyykkisiä traumoja.

Jee, mä sain just kanaa ja munaa!! :hyper:

Mitä te ootte tänään saanut?

Mä sain anteliaasti avomieheltä pastillin äsken :hyper:

Kaikki vaan saa täällä kokoajan. Mä en saa mitään vaan joudun aina ottamaan.

e. kyllästyin mun nänniin.

Kyllähän säkin olisit pamppua saanut mutta ei kelvannut kun olet tollainen nirso.

Jos se olis ollu joku täältä joka sitä ois antanu, niin oisin suostunu mukisematta.

Vähän tylsistyttäis.

Mulle on tullut hirveä Pakkis-riippuvuus. Tää rajottaa huomattavasti vapaa-aikaa sekä työaikaa. Voisinkohan mä hakea Mikeltä jotain korvauksia tästä taudista?:rolleyes:

Back
Ylös Bottom