Mä otan kilon suolaa ja toisen pippuria niin maistuu paremmin. Toki olutta pitää olla palanpainikkeeksi muutama tynnyri.
ja viikinkikypärät ja miekat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä otan kilon suolaa ja toisen pippuria niin maistuu paremmin. Toki olutta pitää olla palanpainikkeeksi muutama tynnyri.

Jumpe, ihan tossa rapakon toisella puolen. :DMeillä on kans übermasiina ja oon Ruoholahdessa, kahvimiitin paikka :hyvä:
ja viikinkikypärät ja miekat![]()
Niinkö meinaat? :wtf:luulen et meil on vähän painoeroa et joutuu antaa joku 400g eteen![]()
Jumpe, ihan tossa rapakon toisella puolen. :D
No sit mä tuun väijymään taustalle kameran kanssa. Ei tuollaista voi missata. :hyvä:
MMF!!! 
Etkö yhtään meinaa maistaa välistä?No sit mä tuun väijymään taustalle kameran kanssa. Ei tuollaista voi missata. :hyvä:

Niinkö meinaat? :wtf:

Mä lähen nyt ostamaan sit mausteet niin päästään hommiin. No, ei. Täytyy lähtee käymään posliiniasemalla. Jos mua ei enää näy, niin mut on haudattu johonkin syvimpään salatyrmään.![]()
Oon muutenkin niin kypsä koko yhteiskuntaan! :DNo haista vittu. Tolla logiikalla syön 760g :jahas:helposti.. kyl mä semmoset 1200g ainaki upotan yheltä istumalta pelkkää lihaa :D
jokasta 10 kiloa kohti n.100g, eli sulle menee semmonen 600g :D
No haista vittu. Tolla logiikalla syön 760g :jahas:
Tuun sit pelastaa sutOon muutenkin niin kypsä koko yhteiskuntaan! :D
Hmph :jahas:haha :D Jokaisen punttaavan miehen akilleen kantapää :D