Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja viikinkikypärät ja miekat :rock:

No sit mä tuun väijymään taustalle kameran kanssa. Ei tuollaista voi missata. :hyvä:

Jumpe, ihan tossa rapakon toisella puolen. :D

Mä tähtään että Tammikuussa oon kanssa larussa duunissa jos ne sieltä yhestä paikasta, mistä eilen taisin puhua, soittelee.

Mä lähen nyt ostamaan sit mausteet niin päästään hommiin. No, ei. Täytyy lähtee käymään posliiniasemalla. Jos mua ei enää näy, niin mut on haudattu johonkin syvimpään salatyrmään.:eek:

e. hyvä laskukaava näköjään miten paljon sitä ihminen pystyy syömään. Mulle siis uppoaa 950g.. Ei toi kyllä tekis ees tiukkaa.

Tuun sit pelastaa sut :rock: Oon muutenkin niin kypsä koko yhteiskuntaan! :D

Hyvä tietää, että jostain on apuja tulossa..:D

Mä saan syötyä melkeen 550g :hyvä:

Yay lounasaika!

Emäntä duunas pizzaa! :dance: Onko vähän tuskaista, kun nyt pitäisi katella noita syömisiä vähän tarkemmin. On mulla ananakset ja ehrmanit tuolla jääkaapissa....mut tekis kyl mieli..:kuola:

Pieni stressi kokoajan päällä ku noi mummot ja papat paahtaa kävelykeppien ja rollaattorien kanssa sisään hirveellä vauhdilla sit sen jälkee ne meinaa aina tukehtuu tohon aulaan.

Edit: Tuli heti ihan hiljasta ku Fuhrer lähti:jahas:

Back
Ylös Bottom