Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävisin mieluusti nukkuun, mut en voi, ku oli fuksisuunnistus, ja ryyppäämistähän se oli, ja oksettaa nii helvetisti, ettei kertakaikkiaa voi käydä nukkuun..

Rakastuin ja sileen. suudeltii nii ihanan tytön kanssa, mut se perkele on varattu.:( mä voisin niiinku nii jakaa mun lopun elämää sen kanssa.. sellanen mun mielest ihku vaalee kyseessä.. Vittu että sellasten pitää aina olla varattuja.. Tai ainakii pettäisi niitä miehiää, ja sanoisi niille, että painu ny pienmunane runkkari vittuu, nyt vaihtu mul poikaystävä..;)

Kävisin mieluusti nukkuun, mut en voi, ku oli fuksisuunnistus, ja ryyppäämistähän se oli, ja oksettaa nii helvetisti, ettei kertakaikkiaa voi käydä nukkuun..

Rakastuin ja sileen. suudeltii nii ihanan tytön kanssa, mut se perkele on varattu.:( mä voisin niiinku nii jakaa mun lopun elämää sen kanssa.. sellanen mun mielest ihku vaalee kyseessä.. Vittu että sellasten pitää aina olla varattuja.. Tai ainakii pettäisi niitä miehiää, ja sanoisi niille, että painu ny pienmunane runkkari vittuu, nyt vaihtu mul poikaystävä..;)
Vedä viinalla taju poies. Rakastuit? Taas... Sun pitää vaan mainostaa munas kokoa niille tsiguliisoille, niin ne sulaa vahaa sun haarovälissä.

Kummatkin kulkee yleensä pareittain eikä niitä juuri koskaan päästetä sisälle.:dance2:

Voi luoja et väsyttää :curs:

Vallatonta huomenta! Edessä paljon ihania työtunteja :anssi:

Huonosti.
Aamulenkillä satoi kaatamalla niskaan ja oli pelkkä huppari kun kelasin että paskat siellä mitään sataa :D

Miten voit raahaa ittes jonnekkin aamulenkille? Ite kerran oon kokeillu ja kyllä se siihen kertaan jäi. Ärsyttävää lähtee juoksee tyhjällä mahalla ilman mitään energiaa.

Tottumiskysymys. Mulla on ma, ke ja pe puntti, välipäivinä käyn sitten heittämässä koiran kanssa pidemmän aamulenkin. Oon jo pari vuotta herännyt arkisin viideltä, niin ehtii hyvin duuniinkin jo seiskaksi.

Kaippa sitä voisi töitä vähän tehdä. Menis penkomaan vaikka muste ja kaapelihyllyn sekamelskaa<3

Huomenta! Meni aamu taas eBayn kanssa... :nolo:

Totanoin... Mulla oli ihan hyvä aamu! Nyt suutuin, kun meillä on tässä kolme vuokra-autoa, joita hoidetaan. Auto nro 1 on koko päivän poissa. Auto nro 2 on varattu 7-9 ja 12-> ja auto nro 3 on varattu klo 9-13 ja 13-15. Mulle soitti joku äijä, joka kysy että saisko auton. Sanoin, että nyt ois vapaana yheksään asti ja sitten ois 9-12. Sitten se sano, että ok, meen omalla.
Soitti 1min kuluttua uudelleen ja kysyi, että eikö hän voi saada nyt autoa kahteentoista asti. Sanoin, ettei onnistu, koska menee muut varaukset sekasin ja joku jää ilman autoa. Sit se sano vaan, että "No mä meen sitten omalla, kun on liian vaikeeta matikkaa sulle!" En vastannu mitään, löin vaan luurin kiinni. Vittu tollanen on {£€$£@££$@[{$£££# :wall:
MEE OMALLA KU ET MITÄÄN YMMÄRRÄ

Back
Ylös Bottom