Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on söpöä se:haart:Pakkisrakkautta... :haart:
Jaahas, mitäs sitä tekisi kun on 2 lippua jokerit-hifk matsiin huomiselle hartwall areenalle ja kaveri ei ole vielä varmistanut lähtöänsä. Oltiin sovittu et mennään ja nyt alan miettimään muita vaihtoehtoja - toisen kanssa tai myyn liput.
ahahhahahhah ei vittu hajosin äsken. Kaverin pitäis tulla ihan kohta käymää ja kun ovikello soi ni luulin tietty et se oli se... oli tää laittautuminen hiukan kesken ni menin sit avaa pyyhe päällä (tulin just suihkusta) ja hammasharja suussa, räväytin oven viel silleen kunnolla auki. No siellä oli tietenkin jehovan todistajia, mietinkin yks päivä et ihme ettei oo pitkään aikaan käyny :D Katsoivat hetken aikaa ja totesivat sitten et ei taida olla ihan hyvä hetki :D toivottavasti ei nyt hetkeen uskalla häiritä.
Jaahas, mitäs sitä tekisi kun on 2 lippua jokerit-hifk matsiin huomiselle hartwall areenalle ja kaveri ei ole vielä varmistanut lähtöänsä. Oltiin sovittu et mennään ja nyt alan miettimään muita vaihtoehtoja - toisen kanssa tai myyn liput.
Mäkin voisin lähteä sun kanssa muuten, mutta mä meen sinne muutenkin..:D
Nyt Fuhrer suuttuu, kun tuun sen apajille..;)

Toi sun avatarin elukka näyttää ihan pupujussilta mun vihaan verrattuna :D
Pidetään mielessä. ;)Olin muualla.. :D
Tääl ois vapaaehtonen.. ;)
Mihin katsomoon sun liput on?Mäkin voisin lähteä sun kanssa muuten, mutta mä meen sinne muutenkin..:D
Nyt Fuhrer suuttuu, kun tuun sen apajille..;)
Heh..:D
Mun pitäis hommata joku kodinhoitaja joka kävis kaupassa ja tekis ruuat ja muutenkin kaikki kotityöt. Itte on vaan töissä tai nukkuu, niin ei kerkee mitään duunaileen. Tai ainaskaan ei jaksa sit tehä mitään, kun on muka niin väsyny.. :jahas:
Mihin katsomoon sun liput on?

120 mulla.104 katsomoon. Fani kun oon, niin sinnehän se on mentävä..![]()

120 mulla.![]()