Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ompas tänään ollut hiljasta, tulee oleen kyllä kiva herätys taas aamulla.. :jahas:

Muistaako kukaan millä nimellä saattaisi löytyä pätkä ronskista brittiläisestä piilokameraohjelmasta, jossa mies hässii lammasta ja vierestä kulkee mies ja hässijä huikkasee vaan "Oh, hello!" tjsp

Edit: http://www.break.com/index/nothing-to-see-here.html

edit2: tosiaan trigger happy oli kyseessä

Huh. Kaksi päivää lepoa tuli kyllä tarpeeseen, just ja just ehti palautua. Nyt rahkaa nassuun.

Ain't no way to do it but to do it!

Whoot, tää on ollu lukossa? Ja nimenkin vaihtaneet?`Wattöfak oli ihan ok-nimi kuitenkin...

JPFux: kovis olet, kun tämän teet.

Voi vittu kun on hartiat kipeät, nämä on jopa mun mittapuulla helvetin kipeät=ei lähde särky ########. Onneksi lääkäri setä avaa oven 08.00 ja kirjoittaa mulle lapun jolla saan apteekin tädiltä purkin värikkäitä kivoja pilleritä( siis kivoja siksi että vievät kivun pois):curs: Saatana kun sattuu. Aamuyöllä yritin ######## syömällä , Jomo-icellä + venyttelemällä ja fysiopallolilla vähän avata tuota selkää mutta yhtään lukkoa ei naksahtanut auki. Yleensä rintaranka paukkuu kuin näkkileipä kun rupean sitä aukomaan:evil:

Edit. laitoin risuaitaa lääkkeiden kohdalle ettei tämä viesti lennä dopingpuolelle.

Prayer ja Kimsson ja kumppanit: Munmielestä teillä ei ole vaan ollut sellasta henkilöä, joka oikeasti haluais kuunnella teiän murheita. Väkivalta opettaa... Otetaan nyt hyvä esimerkki vaikka jostain random Afrikan maasta. Siellä ei kauhean mainiosti kulje. Mää olen mielestäni oppinu aika hyvin tähän elämään enkä ole väkivaltaa(itseeni kohdistuvaa) kokenut oikeastaan missään vaiheessa elämää. :haart:

Prayer ja Kimsson ja kumppanit: Munmielestä teillä ei ole vaan ollut sellasta henkilöä, joka oikeasti haluais kuunnella teiän murheita. Väkivalta opettaa... Otetaan nyt hyvä esimerkki vaikka jostain random Afrikan maasta. Siellä ei kauhean mainiosti kulje. Mää olen mielestäni oppinu aika hyvin tähän elämään enkä ole väkivaltaa(itseeni kohdistuvaa) kokenut oikeastaan missään vaiheessa elämää. :haart:
Täällähän me saatiin rauhassa marista toisillemme, ennenkuin se kävi teille niin raskaaksi, että piti Mikelle asti mennä poraamaan, vai?
Afrikka on hieno maa.

e: Kyllähän sitä väkivaltaa varmaan suurin osa ihmisistä on kouluvuosina vähintään kohdannut, ollut joko antavana tai ottavana osapuolena. Kumpaakin kokeiltu, ja kyllä se vahvimman laki siellä aika hyvin pelasi.

No se on hyvät sulle, jos asia todella on näin niin ei ole sulla mitään aihetta valittaa.
Kyllähän sitä väkivaltaa varmaan suurin osa ihmisistä on kouluvuosina vähintään kohdannut, ollut joko antavana tai ottavana osapuolena. Kumpaakin kokeiltu, ja kyllä se vahvimman laki siellä aika hyvin pelasi.

Niin, kyllä se koulu "väkivalta" oli leikkiä vaan.
Nykyisin ihmiset on vaan niin vitun kylmiä ja paatuneita eri asioille.
Jotkut ihmiset nauttii kun saavat nyrkkiraudasta silmäkulmaansa.
En tiedä sitten, tosin samat ihmiset eivät ole niin tasapainoisia sitten muutenkaan.

Back
Ylös Bottom