Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mäkin voisin uhrautua sua peitteleen, ellen olis niin kiireinen mies.. ;) :haart:
Taitan minä sitte itte hakea Vinrexinit kuppiin ja mennä hautomaan itteäni peiton alle :haart:

Hihii, yritän kinuta huomenna lääkäriltä ajoluvan! Sais vihdoin noi viimeiset ajotunnit käytyä, sitten inssi ja auto. Täytin toukokuussa 18 eikä vieläkään korttia :jahas: tosin vois olla turvallisinta että pysyn poissa liikenteestä.

Hihii, yritän kinuta huomenna lääkäriltä ajoluvan! Sais vihdoin noi viimeiset ajotunnit käytyä, sitten inssi ja auto. Täytin toukokuussa 18 eikä vieläkään korttia :jahas: tosin vois olla turvallisinta että pysyn poissa liikenteestä.
Ohhoh, oletkin samana vuonna syntynyt.

Täällä taas, missä keijot on?

Voi kuule, on varmasti suakin paskempia kuskeja :lol2:

WTF?-nimi oli kyllä tälle keskustelulle parempi.

Hyvät yöt ja lämpimät peitot sulle :)
Kiitos samoin sulle ja kaikille muillekin täällä :haart:

Alyssa-tsemii sulle kortin saamiseen jne jne. Oot varmasti parempi autoilija sitten kuin minä. Mulla ei ole edes kiinnostuksen pätkääkään hankkia ajokorttia itelleni. Oon vähä nössö sillai. :jahas:

Ohhoh, oletkin samana vuonna syntynyt.

Pentuja :)

Voi kuule, on varmasti suakin paskempia kuskeja :lol2:

Hyvin epätodennäköistä :D No ei, oon ihan hyvä kuski sillon ku jaksan keskittyä siihen ajamiseen.

Kiitos samoin sulle ja kaikille muillekin täällä :haart:

Alyssa-tsemii sulle kortin saamiseen jne jne. Oot varmasti parempi autoilija sitten kuin minä. Mulla ei ole edes kiinnostuksen pätkääkään hankkia ajokorttia itelleni. Oon vähä nössö sillai. :jahas:

:D Meinasin kans et jos jättäis kokonaan hankkimatta mutta kyllähän se elämää helpottaa. Varsinkin nyt kun ei oikein jaksaisi sählätä bussien kanssa, olisi tosi kätevä jos olis oma auto.

e. JEE tänään tulee Naistenmiehet! Ainut tv-sarja mitä katon :)

Kuulin just tänään, että joku oli duunipaikalla sytyttäny vessassa pienen tulipalon ja yrittänyt sammuttaa sitä kusemalla. Way to go, people.

Kuulin just tänään, että joku oli duunipaikalla sytyttäny vessassa pienen tulipalon ja yrittänyt sammuttaa sitä kusemalla. Way to go, people.
Noin mäkin varmaan tekisin.. Tai todennäköisesti kusisin housuun ja käyttäisin sit kastuneita housujani sammutuspeitteenä.

Life is like tiny swedesh meatballs rolling all over the floor.. and sun is shining :)

Kumma, että pitää muuttaa alkuperäistä viestiketjun nimeä, koska ketju nyt on ollut pystyssä jo melko pitkään. Peace!

WTF!!! Mitä täällä on tapahtunut???:wtf: Miks tän nimi on vaihtunu???:eek::eek:

No johan on hienoa. Rupesin ihmettelemään, että missä on vanha kunnon WTF-ketju ja sitten sen löysin raiskattuna täältä..:(

Back
Ylös Bottom