Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän me saatiin rauhassa marista toisillemme, ennenkuin se kävi teille niin raskaaksi, että piti Mikelle asti mennä poraamaan, vai?
Afrikka on hieno maa.
:lol2: Tsemppiä sulle.

Kukakohan se toinen tyyppi btw oli, jos minä kerran se toinen oli? Mainitsin Mikelle tossa viimeviikolla 3 lauseen verran tästä wtf-tredistä, että mahtokohan se sitten olla se merkitsevä homma...

Kyllähän sä terhakkana poikana täälläkin kävit mouhoamassa miten mielenrauhasi järkkyy viihteellisestä paskanjauhannasta, kuinka koko foorumi on pian ajohytti alaspäin kun sakki viettää päivää harmittoman läpänheiton parissa ja kuinka se aiheuttaa sulle henkilökohtaista mielipahaa.

:lol2: Tsemppiä sulle.

Kukakohan se toinen tyyppi btw oli, jos minä kerran se toinen oli? Mainitsin Mikelle tossa viimeviikolla 3 lauseen verran tästä wtf-tredistä, että mahtokohan se sitten olla se merkitsevä homma...

Sä nyt oot ihan suhteellisen naurettava tyyppi. Täällähän sä kävit vinkumassa tän tredin tarpeettomuudesta ties kuinka kauan.

Mitä te lähdette jonkun Weakin juttuihin? Ignooratkaa koko tyyppi, niin ei mene tämäkin ketju tappeluksi. Olkaa nyt tyytyväisiä siihen, että saatte edes jossain jauhaa mielin määrin paskaa ylläpidon luvalla.

Ei tää tredi oo mua häirinny moneen viikkoon. Maikkelssön vaan sano, että antaa tredin olla rauhassa, jotenka se siitä mun osalta. Kyllä määkin tänne sillointällöin laitan viestiä.

Dinho99: Emmää tiijä millä sanoilla sitä ettis :rolleyes:. "WTF tredin vastustajat"?

Teille jantterit pitäs oikeesti saada parempaa tekemistä. Loukkaannutte niin verisesti kun yksi paskanjauhantatredi on poistouhan alla. Luulis senkin jo kertovan jotain :D. Ei siinä, jos laittaa muutama viestiä viikossa. Mutta niinkun sanoin, ei tää tredi enää mua pahemmin häiritte. Mun puolesta voitte jatkaa samaa meininkiä. Kyllä mää tänne itekkin jatkan kirjoittelua sillointällöin. :piis:

edit. Stander: Niinpä.

Loukkaannutaan verisesti?

No vittuakos tänne sitten pitää tulla inisemään jos huomaa että se häiritsee, irkki on tietääkseni vielä olemassa. Jauhakaa siellä paskaa meistä, siitä miten mitättömiä ihmisiä me ollaan kun tänne WTF (sori, vanha tapa tiukassa) kirjoittavat ihmiset ollaan.

Henkilökohtaisesti rupeaa vaan korpeamaan kun työpäivänviettotapani tässä tredissä kyseenalaistetaan. :D

Dinho: tuonko leivänpaahtimen?

Mä kirjottelen tänne, sekä irkkiin :jahas:

Nyt pitäis alkaa pakkaamaan astioita, jostain se muuttaminen on pakko alottaa :(

YHYYY ,sfdshfwieh iyhrfwheiofwhnxcnlasd erudaslas df

Kimsson: Rakas kultamussukka, mitä tapahtuu keijoilullesi threadissa nyt kun työt loppuvat? :haart:
Hyvät ihmiset, pohdin suuria asioita; tarkoitukseni oli mennä siistimään alakertaa suihkuun mutta harmikseni huomasin partavaahdon olevan lopussa. Lauskuuteni huipulla en jaksa käydä kaupassa, mutta toisaalta punaiseksi värjäytyminenkään ei kiinnosta. Mikä siis eteen?

Kimsson: Rakas kultamussukka, mitä tapahtuu keijoilullesi threadissa nyt kun työt loppuvat? :haart:
Hyvät ihmiset, pohdin suuria asioita; tarkoitukseni oli mennä siistimään alakertaa suihkuun mutta harmikseni huomasin partavaahdon olevan lopussa. Lauskuuteni huipulla en jaksa käydä kaupassa, mutta toisaalta punaiseksi värjäytyminenkään ei kiinnosta. Mikä siis eteen?
Kyllä mulla ainakin nahka kestää vetää ilman vaahtoakin, runsaalla vedellä vaan ja operaation jälkeen kunnon kosteusvoide-haude sinne alakertaan! Kivampi sitten sunkin säkkejäsi taas rapsutella. :haart:
Kun työt loppuu niin alan kirjoittamaan blogiini orastavan alkoholismini vaikutuksista painonpudotukseeni, naisten vittumaisuudesta ja valkokangasprojektista. Samalla alan kolmanneksi pakkiksen paskaksi jätkäksi ja rupean moralisoimaan tämän triidn turhuutta ja kyseenalaistan tänne kirjoittelijoiden oikeutta elämään. "Anonyymit WTF:läiset." :piis:

Back
Ylös Bottom