Mä alan nukkumaan. Huomenna paremmalla onnella. Öitä :haart:
Öitä.
Mites on dyydit, eikös vanha kunnon WTF ketju pitäs palauttaa? :D täl ketjul on ihan liian virallinen nimikin :piis:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä alan nukkumaan. Huomenna paremmalla onnella. Öitä :haart:
Taitan minä sitte itte hakea Vinrexinit kuppiin ja mennä hautomaan itteäni peiton alle :haart:Kyllä mäkin voisin uhrautua sua peitteleen, ellen olis niin kiireinen mies.. ;) :haart:
Ohhoh, oletkin samana vuonna syntynyt.Hihii, yritän kinuta huomenna lääkäriltä ajoluvan! Sais vihdoin noi viimeiset ajotunnit käytyä, sitten inssi ja auto. Täytin toukokuussa 18 eikä vieläkään korttia :jahas: tosin vois olla turvallisinta että pysyn poissa liikenteestä.
Voi kuule, on varmasti suakin paskempia kuskeja :lol2:Hihii, yritän kinuta huomenna lääkäriltä ajoluvan! Sais vihdoin noi viimeiset ajotunnit käytyä, sitten inssi ja auto. Täytin toukokuussa 18 eikä vieläkään korttia :jahas: tosin vois olla turvallisinta että pysyn poissa liikenteestä.
Hyvät yöt ja lämpimät peitot sulleTaitan minä sitte itte hakea Vinrexinit kuppiin ja mennä hautomaan itteäni peiton alle :haart:

Kiitos samoin sulle ja kaikille muillekin täällä :haart:Hyvät yöt ja lämpimät peitot sulle![]()
Kerro ihmeessä mullekin....T-Byrd.
Hahah, mitä muistoja tuleekaan tuosta nimestä...
Ohhoh, oletkin samana vuonna syntynyt.
Voi kuule, on varmasti suakin paskempia kuskeja :lol2:
Kiitos samoin sulle ja kaikille muillekin täällä :haart:
Alyssa-tsemii sulle kortin saamiseen jne jne. Oot varmasti parempi autoilija sitten kuin minä. Mulla ei ole edes kiinnostuksen pätkääkään hankkia ajokorttia itelleni. Oon vähä nössö sillai. :jahas:

Noin mäkin varmaan tekisin.. Tai todennäköisesti kusisin housuun ja käyttäisin sit kastuneita housujani sammutuspeitteenä.Kuulin just tänään, että joku oli duunipaikalla sytyttäny vessassa pienen tulipalon ja yrittänyt sammuttaa sitä kusemalla. Way to go, people.
Kerro ihmeessä mullekin....
WTF!!! Mitä täällä on tapahtunut???:wtf: Miks tän nimi on vaihtunu???![]()