Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saan kohta varmaan jonkun veden yliannostuksen, tänään menny jo 4 litraa :wtf:

Joo sulle kehittyy kohta kidukset...

Heh pelkäsin pienenä että mulle kasvaa räpylät ja kidukset ja muutun merenneidoks, piti aina välil tarkistella asiaa...

Olis ihanaa olla merenneito, Ariel oli aina mun suosikki Disney-prinsessa. Kaunottaren ja hirviön Belle oli toinen :haart: Uiskentelis vaan jossain ympäri merta kalojen kanssa ja välillä hurmais merimiehiä.

Mikähä mul olis ollu, joku Bambi varmaa... Muistan ihan törkeen hämärästi Bambista ku se iso uljas mikälie eläin joku peura varmaa seiso siel kukkulal... SE OLI COOL!

Pocahontaski oli letkee ku se hyppäs sielt kalliolt, oon ite tehny samanlaisii uimahyppyi ja huutanu POCAHONTAAS!... kaverit vaa ei ymmärtäny.

teeth-amy-winehouse-400a071807.jpg

Johanna Nurmimaa > Nina Tapio :rolleyes:

:) Pakko kattoa ainakin Kaunotar ja hirviö ku seuraavaks käyn kotona. Ellei pikkusiskot ole onnistuneet tuhoamaan sitä.

Yks kaveri kysy äsken mesessä et oonko suomalainen :D Halus tietää suomalaisten suhtautumisesta avioliittoon nyt ja 100v sitten. En valitettavasti osannut kauheasti auttaa.

Hitto kun osais piirtää.
Yks tatskajuttu olis mielessä vaan en osaa sitä piirtää enkä kuvailla jollekkin joka osaa piirtää.
Hmh, noh, eipä sillä kiire ole.

Mä haluan vain rauhaa ja rakkautta.. Ei naisia saa lyödä, vaan niitä pitää töniä, potkia ja raiskata perseeseen! :haart:

Mä haluan keskittymiskykyä ja motivaatiota. Ei onnaa nyt... plääh. Jotkin treenit vain vilkkuu päässä koko ajan. Ja pitäis kirjottaa.

Ymmärrystä ja lämmintä keittoa tänne, on pipi olo :( Kun ois joku joka peittelis ja silittäisi otsaa...

Ymmärrystä ja lämmintä keittoa tänne, on pipi olo :( Kun ois joku joka peittelis ja silittäisi otsaa...
:( Pipinä ei oo kivaa.. Toivottavasti toivut pian! :haart: (tai löydät jonkun peittelemään ja silittämään otsaa, itse ehdottaisin Fuhreria, se on iso nallekarhu) ;)

:( Pipinä ei oo kivaa.. Toivottavasti toivut pian! :haart: (tai löydät jonkun peittelemään ja silittämään otsaa, itse ehdottaisin Fuhreria, se on iso nallekarhu) ;)
Kiitos Columbu :haart: Ei olekaan kivaa, taitaa kaveruus olla kaikki kaikessa kun empatia-kipeäksi olen tässä tulossa. Kaveri kertoi huonosta olostaan aiemmin tänään ja mulla ihan sama fiilis nyt.

Fuhrer tykkää tänään vain läpsiä naisia, ei taida hänestä olla peittelijäksi ;)

Kiitos Columbu :haart: Ei olekaan kivaa, taitaa kaveruus olla kaikki kaikessa kun empatia-kipeäksi olen tässä tulossa. Kaveri kertoi huonosta olostaan aiemmin tänään ja mulla ihan sama fiilis nyt.

Fuhrer tykkää tänään vain läpsiä naisia, ei taida hänestä olla peittelijäksi ;)
Kyllä mäkin voisin uhrautua sua peitteleen, ellen olis niin kiireinen mies.. ;) :haart:

Back
Ylös Bottom