Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saan kohta varmaan jonkun veden yliannostuksen, tänään menny jo 4 litraa :wtf:
Joo sulle kehittyy kohta kidukset...
Heh pelkäsin pienenä että mulle kasvaa räpylät ja kidukset ja muutun merenneidoks, piti aina välil tarkistella asiaa...
Olis ihanaa olla merenneito, Ariel oli aina mun suosikki Disney-prinsessa. Kaunottaren ja hirviön Belle oli toinen :haart: Uiskentelis vaan jossain ympäri merta kalojen kanssa ja välillä hurmais merimiehiä.

Johanna Nurmimaa > Nina Tapio![]()
Pakko kattoa ainakin Kaunotar ja hirviö ku seuraavaks käyn kotona. Ellei pikkusiskot ole onnistuneet tuhoamaan sitä.:( Pipinä ei oo kivaa.. Toivottavasti toivut pian! :haart: (tai löydät jonkun peittelemään ja silittämään otsaa, itse ehdottaisin Fuhreria, se on iso nallekarhu) ;)Ymmärrystä ja lämmintä keittoa tänne, on pipi olo :( Kun ois joku joka peittelis ja silittäisi otsaa...
Kiitos Columbu :haart: Ei olekaan kivaa, taitaa kaveruus olla kaikki kaikessa kun empatia-kipeäksi olen tässä tulossa. Kaveri kertoi huonosta olostaan aiemmin tänään ja mulla ihan sama fiilis nyt.:( Pipinä ei oo kivaa.. Toivottavasti toivut pian! :haart: (tai löydät jonkun peittelemään ja silittämään otsaa, itse ehdottaisin Fuhreria, se on iso nallekarhu) ;)
Kyllä mäkin voisin uhrautua sua peitteleen, ellen olis niin kiireinen mies.. ;) :haart:Kiitos Columbu :haart: Ei olekaan kivaa, taitaa kaveruus olla kaikki kaikessa kun empatia-kipeäksi olen tässä tulossa. Kaveri kertoi huonosta olostaan aiemmin tänään ja mulla ihan sama fiilis nyt.
Fuhrer tykkää tänään vain läpsiä naisia, ei taida hänestä olla peittelijäksi ;)