Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
thänks mä voisin uppia tänne eilisen videon..http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2126950&postcount=13076
Aika isäntä 3k posti.
Vittu, pitäis yhteen chevyyn vielä kustomoida etuvalot.
Ei tuo kaivertaminen tai poraaminen oikein humalassa niin viehättäisi...
Huomentapäivää. Tuli eilen otettua vähän, onneks. Oli lievä vitutus päällä, ku melkeen kaikki ketä oli pippaloihin kutsuttu olivat lähteneet ja paikalla oli silti about 20-30tyyppiä.. Sitte menin seisoskelee siihe ulkooven etee parin kimulitsin kans ja sanosin kaikil jotka yritti sisälle, et 180 astetta ja tuohon suuntaan :D
Autoin vielä siivoamisessakin ku pippaloide järjestäjän porukat tuli tänää kotii ni piti saada tilat kuntoon.
Että mä olen ihana ihminen :haart:
Saitko pinnnppiä? et kai muuten olisi noin hyvällä tuulella siivoomisesta ja ovelta käännyttämisestä? :DHihiihEi irronnut :( Ens kerralla paremmat pippalot ja paljon vähemmän ihmisiä..
Mitäs watöfakkaajat tällai lauantaina?
e. sanoinko mä, että olin hyvällä tuulella ;)
HihiihEi irronnut :( Ens kerralla paremmat pippalot ja paljon vähemmän ihmisiä..
Mitäs watöfakkaajat tällai lauantaina?
e. sanoinko mä, että olin hyvällä tuulella ;)
Hahhah :D Idolipuheitahan ei noin vain peruta! Televisiostahan ei enää nykyään tuu kyl melkeen koskaan mitään järkevää ohjelmaa.. Elikkäs nyt otat puhelimen käteen ja soitat jonkun neitokaisen sun seurakses ;)No kyl tosta viestistä pysty jo päättelee että OLISIT saanut :D ja olet hyväl tuulel! Et sitten kuitenkaan saanut... Perun edelliset idoli puheet.
Tää watöfakkaaja ei tiedä paljoa, odottelee että telvisio alkaa suoltaa jotai järkevää ohjelmaa :D
Molemmat vaihtoehdot kuulostaa hyviltä.. joko tiedät et kumpiin?Mökkeilemään tai läksiäisiin.
Voisin ehkä antaa tänään jollekkin..