Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

moro.

vitu mul on menny 3k viesti ohi suun.. mihinhä mä oon sen pistny

Joku tyttö sano mulle eilen moi.. tsihihihihihihi......

Minä panin jotain tyttöä mutta en nyt kyllä kuolemakseni saa päähäni ketä.
No , toivotaan ainakin että se oli naispuolinen.

Mutta nyt lisää vodkaa, näkyy!!

päivää. On muuten loistava biisi cmx:ltä toi uusi ihmiskunta, tuli kuunneltua pitkästä aikaa.
Tänään vois vetää kunnon sumut ja lähtee ettii jotain rottaa jostain kallion räkälästä :rock:

Huomentapäivää. Tuli eilen otettua vähän, onneks. Oli lievä vitutus päällä, ku melkeen kaikki ketä oli pippaloihin kutsuttu olivat lähteneet ja paikalla oli silti about 20-30tyyppiä.. Sitte menin seisoskelee siihe ulkooven etee parin kimulitsin kans ja sanosin kaikil jotka yritti sisälle, et 180 astetta ja tuohon suuntaan :D
Autoin vielä siivoamisessakin ku pippaloide järjestäjän porukat tuli tänää kotii ni piti saada tilat kuntoon.
Että mä olen ihana ihminen :haart:

Huomentapäivää. Tuli eilen otettua vähän, onneks. Oli lievä vitutus päällä, ku melkeen kaikki ketä oli pippaloihin kutsuttu olivat lähteneet ja paikalla oli silti about 20-30tyyppiä.. Sitte menin seisoskelee siihe ulkooven etee parin kimulitsin kans ja sanosin kaikil jotka yritti sisälle, et 180 astetta ja tuohon suuntaan :D
Autoin vielä siivoamisessakin ku pippaloide järjestäjän porukat tuli tänää kotii ni piti saada tilat kuntoon.
Että mä olen ihana ihminen :haart:

Olet idolini :worship: Saitko pinnnppiä? et kai muuten olisi noin hyvällä tuulella siivoomisesta ja ovelta käännyttämisestä? :D

WTF. Petri nygĂĄrd - mee vittuun petri & Petri NygĂĄrd - poliisi on kiva

Hihiih :) Ei irronnut :( Ens kerralla paremmat pippalot ja paljon vähemmän ihmisiä..
Mitäs watöfakkaajat tällai lauantaina?

e. sanoinko mä, että olin hyvällä tuulella ;)

meni.sit.näppiksestä.mm.space.ja.nkirjain.ynnä.muita.tärkeitä.näppäimiä....jeejejejeee

meen.kolmen.aikaa.konturockiin.kuuntelemaa.räpmusiikkia

VITTU.O.VAMMASTA.KIRJOTTAA.nÄIn

Hihiih :) Ei irronnut :( Ens kerralla paremmat pippalot ja paljon vähemmän ihmisiä..

No kyl tosta viestistä pysty jo päättelee että OLISIT saanut :D ja olet hyväl tuulel! Et sitten kuitenkaan saanut... Perun edelliset idoli puheet.
Tää watöfakkaaja ei tiedä paljoa, odottelee että telvisio alkaa suoltaa jotai järkevää ohjelmaa :D

You will find somewhere there's a house
And inside that house there's a room
Locked in the room, in a corner you see
A voice is waiting for me, to set it free

I got the key
I got the key

Voices!
I hear voices!

In my head the voice is waiting
Waiting for me to set it free
I locked it inside my imagination
But I'm the one whose got the combination
Some people didn't like what the voice did say
So I took the voice and I locked it away
I got the key
I got the key

Voices!
I hear voices!

Paranoid?

Mökkeilemään tai läksiäisiin.

Voisin ehkä antaa tänään jollekkin..

No kyl tosta viestistä pysty jo päättelee että OLISIT saanut :D ja olet hyväl tuulel! Et sitten kuitenkaan saanut... Perun edelliset idoli puheet.
Tää watöfakkaaja ei tiedä paljoa, odottelee että telvisio alkaa suoltaa jotai järkevää ohjelmaa :D
Hahhah :D Idolipuheitahan ei noin vain peruta! Televisiostahan ei enää nykyään tuu kyl melkeen koskaan mitään järkevää ohjelmaa.. Elikkäs nyt otat puhelimen käteen ja soitat jonkun neitokaisen sun seurakses ;)

Mökkeilemään tai läksiäisiin.
Molemmat vaihtoehdot kuulostaa hyviltä.. joko tiedät et kumpiin?

Ite lähden tästä varmaa parin kaverin kanssa ajelemaan..
e. toisin sanoen nyt lähden, toivottavast säilyn hengissä :D

Voisin ehkä antaa tänään jollekkin..

Mul olis kans vähä samaa suunnitelmissa, voi hitto et ollaan samiksii!11

Jos sitä tänää vaikka riipasis ku eile ei ottanu ja vitutti, mut toi keli on tosi ihq. :curs:

Back
Ylös Bottom