Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eikös niitä veroja aikoinaan laskettu ettei virosta tuotaisi niin paljon.
sitten kun alettiin ostamaan suomesta niin taas nostettiin.
Kohta varmaan suurkuluttajat menevät lakkoon:D

Jospa ei tule pilvet eteen niinkun äskön teki kun tähtiä katselin tossa ulkona.

kyllähän miedoille alkoholijuomille taas mietitään verokorotusta ettei teinit ryyppäisi.
Onkohan missään muussa maassa tällasta sekoilua noiden systeemien kanssa?

Teinit ryyppää aina vaikka kuinka paljon hintoja nostettaisiin. Sama maksoko mäyrä 8e vai 12e.

eikös niitä veroja aikoinaan laskettu ettei virosta tuotaisi niin paljon.
sitten kun alettiin ostamaan suomesta niin taas nostettiin.
Kohta varmaan suurkuluttajat menevät lakkoon:D
No niinhän sitä järkeiltiin.

Joo, spugelakko olisi kova.

Jos vaikka kaljan hintaa nostetaan, alkaa porukka kiskomaan viinaa, koska parempi känni/hinta suhde. Kaikki varmaan arvaa jo että jos 15-kesäselle antaa pullon viina niin siitä ei voi seurata mitään hyvää..?

Vois lähtee pötköttelemään.

Jos vaikka kaljan hintaa nostetaan, alkaa porukka kiskomaan viinaa, koska parempi känni/hinta suhde. Kaikki varmaan arvaa jo että jos 15-kesäselle antaa pullon viina niin siitä ei voi seurata mitään hyvää..?

samaa meinasin tossa aikasemmin kirjottaa, onkohan toikin liian hankala juttu tajuttavaksi niille herroille jotka näistä päättää..
Eihän siihen teinien ryyppäämiseen vaikuttais edes yöllinen ulkonaliikkumiskielto.
Edit: no ehkä vaikuttais mutta ei se sitä lopettais:rolleyes:

Vittu kun täällä keskustellaan alkomahoolista. Alkaa janottaa. Kumma aine. Eihän tässä ole kohta pariin viikkoon kunnon vilvotuksia vedettykään. Alkas olla jo aika.

moi, mitä akat?

tsingiskään?

mä palasin taas tämän pallon georaafiselle pinnalle täh? no edelleen oon rakstunu. mut tiedän kuinka kreisii se on,

mä palasin taas tämän pallon georaafiselle pinnalle täh? no edelleen oon rakstunu. mut tiedän kuinka kreisii se on,
ei se jyvaskylä niin kaukana oo....

Murentaja, oisit ees hommannu Legendaarisen Mantan.. Opel Manta:haart:

Oli meitin suosikkiauto numero 1 yläasteella.

tai en mä oo koskaa niistä perustanut, mut oishan sellanen iha kova teinirassi!

Nii on, tunsin 2 tyyppiä, Tampereelta ja Oulusta, molemmat kuoli mantan ratissa.
Ne ei tuntenu toisiaan. Älkää ajako rallia ihmiset, ihan turhaa. :)

Back
Ylös Bottom