Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ARGH!111 :wall:

Moi :)
Tässä on pieni pulma, matkaan tuli mutka. Miten tästä selviän, ongelmat hävitän? Täytyy ratkaisu keksiä, muuten ei saa *piip*
Mikä on tuo mutka, ei kai sentään putka? Pulmia on monia, yritä ne nyt sopia. Miten ratkaisun voi keksiä, jotta Qan saa hieman *piip*? :)

Elä huoli, kyllä sä vielä joskus saat.

:jahas:

Se piip tarkottaa palkkaa.... Kuulin just uudesta systeemistä

ARGH!111 :wall:

Moi :)
Tässä on pieni pulma, matkaan tuli mutka. Miten tästä selviän, ongelmat hävitän? Täytyy ratkaisu keksiä, muuten ei saa *piip*

Housut avataan siitä napista, siitä joka on siellä yläosassa. Sen napin alla on lisää nappeja tai vetoketju, ne on myös avattava, ennen kuin saa *piip*.

Edit. Ai palkkaa, siis miten saat palkkaa... No sehän muuttaa asiaa seuraavasti:

Housut avataan siitä napista, siitä joka on siellä yläosassa. Sen napin alla on lisää nappeja tai vetoketju, ne on myös avattava, ennen kuin saa palkkaa.

Byrdi, vie minut pois täältä.. kauas pois. :haart:
Minne vain haluat, tartu siipeeni ja lennetään pois, kauas pois :haart:

:whip: ;)

Sulje minut syliisi, pidä hyvänä ja ollaan vaan. yhdessä hiljaa :haart:
Qan: pääset. :)

Raskolnikov, ota sinä tuo Qan, halaa häntä, pidä hyvänä. Saa hänet tuntemaan tärkeäksi ja hän vastaa kutsuusi. Ole hänelle kuin T-Byrd minulle, tuki ja turva, intohimo ja rakkaus, kaipaus ja kaiho. :haart:

Syleillään ja ollaan vaan. :haart::haart:

Pieni romantiikka ei ketään tapa (tietääkseni) :)

Ahaaaa!

Kas kun en ole väittänytkään romantiikan tappavan ketään, en faktisesti, enkä tietääksesi. Varsinkaan tietääksesi. Huomautin vain että määrittelemätön joukko (X) on romanttisia nössöjä, kirjoittamalla "saakelin romanttiset nössöt", romantikkoja tai nössöjä sen tarkemmin nimeämättä.

Lisäksi puolet vapaa-ajastani kuluu foorumeilla käydyissä väittelyissä ja nettikirjoittelun virheitä oikaisten.

Oikeasti olen vain lievästi humalassa, flunssainen, ja mun pitää herätä kuudelta töihin.

Raskolnikov, ota sinä tuo Qan, halaa häntä, pidä hyvänä. Saa hänet tuntemaan tärkeäksi ja hän vastaa kutsuusi. Ole hänelle kuin T-Byrd minulle, tuki ja turva, intohimo ja rakkaus, kaipaus ja kaiho. :haart:

Lopulta minulle vieraiden pakkisnaaraiden halailu ja hyvänä pitäminen käy mahdottomaksi useastakin syystä:

1. En tiedä halailtavan/hyvänä pidettävän kohteen sijaintia/olinpaikkaa
2. Yritykseni halailla/pitää hyvänä naaraspuolisia ihmisolentoja päätyy yleensä naaraspuolisen hyvänäpidettävän epäuskoiseen hämmästelyyn ja yksikön ensimmäisen persoonan näkökulmastani ilmoittaman kohteen pahoinpitelemiseen.
3. Minut varannut ihmispuolinen naaras katsoo yrityksiäni halailla/hyvin pidellä muita naaraita siinä määrin karsaasti, että likaisella taskuveitsellä suoritettu hätäkastraatio on sen rinnalla yhtä tyhjän kanssa.

Oikeasti olen vain lievästi humalassa, flunssainen, ja mun pitää herätä kuudelta töihin.
Hyvä yhdistelmä.

Sitä kutsutaan hiviksi.
Ajattelen erilaista romantiikkaa. Muista ottaa ne kiikarit huomenna mukaan.

e: Nukkumaan pitää tästä mennä. Öitä :haart:

Kauheaa.

Joko oot Qan päässyt miehiin?

Öitä wtf! :haart:

aamulla taas tavataan-

No voi jumalauta!! Sekottelin äskön rahkaa ja mehua tossa sängyn päällä, yks turhan kova lusikan heilautus ja eiköhän sängylle lentäny tosta osa. Näyttää niinkun joku ois heittäny helvetinmoiset lastit tohon peitolle:hyvä:

Back
Ylös Bottom