Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viskiä on vielä jäljellä, joten meno jatkuu, huolimatta siitä että Janpa myöntää kiertoilmauksin heittäneensä lastit lakanoille!

e. Tai peitoille, mulle on yks hailee mistä nykynuoriso pitää, peitot, lakanat, sillon ku minä olin nuori ni ruohoki oli vihreempää ja pulut lihavampii...

Näköjään on kaukosäätimenkin päällä ja seinässä. Näyttää siltä kuin täällä ois useempikin jannu runkkaillu.

Shit happens muunnettuna Janpan huoneessa tapahtuviin eksentrisiin häppeninkeihin:

Bukkake happens!

Japkomonin on pakko päästä miittiin!!

Yritän keräillä massia jostakin niin pääsis sinne hölmöilemään, ois kyllä aika siistiä:D Kesän aikana saanu sileäksi joku 1400e:hyvä:

Joko oot Qan päässyt miehiin?

Öitä wtf! :haart:

aamulla taas tavataan-

Noo, sillon tällön...?

Näköjään on kaukosäätimenkin päällä ja seinässä. Näyttää siltä kuin täällä ois useempikin jannu runkkaillu.

Bukkakesessiot @ Japkomon's place

Mä voisin lähteä tonne tuotoksien sekaan pyörimään niin jaksaa aamulla herätä koulukuvaan.

Siis 1400 menee jo kuukaudessa, vähintään....

Menis enemmän jos tienais enemmän :nolo:

No ni. VISKI LOPPU JUMALAUTA. Pitääks tässä muka alkaa harkita nukkumaan menoa. HAH! Nukun töissä sitte...

Kaikkien yökyöpeleiden ja vastaavien noitien kokoontumistredi. Menkää nukkumaan hylkiöt!

Ei pysty, Star Wars episode 3 on kesken, ja jos vielä ennen nukkumista haluu seksii, ni ois hyvä kattoo tää, tuskin herään, jos meen nukkumaan, ni sit unispäissäni kiukuttelen ja jään sit ilman. XD Ei oo helppoo olla nainen. Tykkäättekste miehet muka oikeasti tästä (star warseista)?

Back
Ylös Bottom