Voi luoja.. :D
Näin on :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi luoja.. :D
Sama! Mutta mun kissa näköjään tykkää, tuli heti kiljumaan tohon viereen. Tai sit se käski lopettaa.:DVoi luoja.. :D
Sama! Mutta mun kissa näköjään tykkää, tuli heti kiljumaan tohon viereen. Tai sit se käski lopettaa.:D
piece of me?
Tiedätkö Alyssa miltä tuntuu pitää omia sisuskalujaan sisällä ja toivoa että joku tulisi auttamaan? Tahdotko tietää?
Mun Bändi

Oijoi, sun ei olis kannattanut tuoda tuota esille. Kohta Prayer uhkaa rei'ittää sut 45:lla. :(En tiedä
Mulla on muuten vihdoin mielipide Disturbedista. Ennen en oikein tiennyt tykkäänkö vai en, sitten aloin kuuntelemaan enemmän, tykkäsin hetken aikaa kunnes kyllästyin kun huomasin että kaikki biisit kuulostaa samalta. Ihan jees mut vähän tylsää.
Se myös tekee sen.Oijoi, sun ei olis kannattanut tuoda tuota esille. Kohta Prayer uhkaa rei'ittää sut 45:lla. :(
Mun biisi
Jostain syystä liikutun aina tosi paljon kun kuulen tän kappaleen. Se on oikeestaan aika kaunis.

Sanot vaan suoraan yhtään ujostelematta, että kertoo meikäläisestä.Kertoo jätkästä, joka runkkaa työpaikan vessassa...
En tiedä
Mulla on muuten vihdoin mielipide Disturbedista. Ennen en oikein tiennyt tykkäänkö vai en, sitten aloin kuuntelemaan enemmän, tykkäsin hetken aikaa kunnes kyllästyin kun huomasin että kaikki biisit kuulostaa samalta. Ihan jees mut vähän tylsää.
Oijoi, sun ei olis kannattanut tuoda tuota esille. Kohta Prayer uhkaa rei'ittää sut 45:lla. :(