Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahhaa, kaverilla on aikamoinen darra eilisestä.. Ollaan samassa duunipaikassa, mutta ihan eri hommissa. Nyt se makaa tässä mun kopin lattialla ja käy välillä oksentamassa vessassa. Hmm, tarjosin kaakaota, muttei sekään pysynyt sisällä...
Mikähän rauhottais mahaa parhaiten?
Hyvää lenkkiä ja "lenkkiä" sulle Stander! :haart:En lähtis kokeilee.
Ihan just pitänee lähteä lenkille. Joskus 20-21.00 tuun takas (en lenkiltä, vaan pippelin pesusta jnpp.).
Mui, mui...
Hahhaa, kaverilla on aikamoinen darra eilisestä.. Ollaan samassa duunipaikassa, mutta ihan eri hommissa. Nyt se makaa tässä mun kopin lattialla ja käy välillä oksentamassa vessassa. Hmm, tarjosin kaakaota, muttei sekään pysynyt sisällä...
Mikähän rauhottais mahaa parhaiten?
Miksi aika menee ohi niin nopeasti? Mistään ei saa oikein kiinni, päivät vain valuvat hiekkana sormien välistä..
Ärsyttää.
Ei kun tapahtuu liikaa, ei ehdi "elää" oikeasti. Tekis mieli seikkailla, tai sit olla tekemättä mitään. Tai molempia. Mutta velvollisuudet sitoo. (Toisaalta ehdinhän mä pakkistellakin...)Aika menee ohi nopeasti? Mitä tarkoitat? Ettei elämässä tapahdu tarpeeksi? Heh, tuletko "töihin"?
Ei kun tapahtuu liikaa, ei ehdi "elää" oikeasti.
Tekis mieli seikkailla, tai sit olla tekemättä mitään. Tai molempia.
Nuorempana tuntui, että jouluun, kesälomaan, viikonloppuun, synttäreihin ja melkeen mihin tahansa oli aina hyperkauan
Pitäis kyllä vaihtaa sellaseen työhön josta oikeasti nauttii.. Sitten ei kaikki aika mene olematonta lomaa ja vapaa-aikaa odotellessa.Joo, nykyään kun on näin wanha :( niin aika kuluu liian nopeasti. Nuorempana tuntui, että jouluun, kesälomaan, viikonloppuun, synttäreihin ja melkeen mihin tahansa oli aina hyperkauan. Nyt on vaan viikonloppua toistensa perään, joulu ja synttärit peräkkäin ja kesälomaa ei ollenkaan :D
Kauheeta tää elämä.
Houkutteleva vaihtoehto. Mutta ehken Nuuksioon muuttais kuitenkaan, se on liian lähellä sivistyksen saastaa.Muuta vuodeks nuuksion metsään syömään puolukoita.
Tuo on totisinta totta. Oon sitoutunut ihan liikaa, kaikin tavoin. Eikä vapautta näy.Ei saa sitoutua mihinkään.
Pitäis kyllä vaihtaa sellaseen työhön josta oikeasti nauttii..
Mutta vaikka tekis duunia jota vihaa, niin sieltä saattaa silti olla haikeaa lähteä vuosien jälkeen.. Mene ja tiedä, mun työsuhteet ei oo onneks kovin pitkiä olleet. Lähinnä muiden asioiden kohdalla olen tämän huomannut.Ei kannata kiintyä mihinkään, jos / kun sen lopulta menettää niin se ei satu läheskään yhtä paljon.
Mikä estää? ;)Hetken aikaa sykähdytti ajatus muuttaa mökkiin ja alkaa hakata halkoja ja kantaa vettä kaivosta. Ryhtyä Linkolaksi.
Olisinpa sä.Ulkona on ihan paska keli ja pitäs lukea.