Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En lähtis kokeilee.

Ihan just pitänee lähteä lenkille. Joskus 20-21.00 tuun takas (en lenkiltä, vaan pippelin pesusta jnpp.).

Mui, mui...

Vittuilet vaan Qan sille oikein kovasti. Ja kun se siinä makoilee niin välillä kunnon potku mahaan, alkaa kaveri selvitä.

Lisäksi suosittelen perinteistä: Pyydä sitä oksentaan johonkin purkkiin, niin ei tarvi vessaan asti juosta. Sitten purkista pari lusikallista kuppiin, kaakaot päälle ja juota kaverilles. Se jos mikä rauhoittaa mahaa!

93 vuosimallin pojat alkaa olemaan mopoilu-iässä näköjään, heti hirvee virittely naapurin kakaroilla.

Hahhaa, kaverilla on aikamoinen darra eilisestä.. Ollaan samassa duunipaikassa, mutta ihan eri hommissa. Nyt se makaa tässä mun kopin lattialla ja käy välillä oksentamassa vessassa. Hmm, tarjosin kaakaota, muttei sekään pysynyt sisällä...
Mikähän rauhottais mahaa parhaiten?

Tee.

Hahhaa, kaverilla on aikamoinen darra eilisestä.. Ollaan samassa duunipaikassa, mutta ihan eri hommissa. Nyt se makaa tässä mun kopin lattialla ja käy välillä oksentamassa vessassa. Hmm, tarjosin kaakaota, muttei sekään pysynyt sisällä...
Mikähän rauhottais mahaa parhaiten?

Lisää viinaa tottakai.

Postin tolvanat menivät sitten kadottamaan mun lähetyksen, jota olen odotellut melkein kk verran :jahas: Kävin juuri täyttämässä katoamisilmoituksen siitä paketista. Huvittavin asia tässä on se, että heillä on vaikeuksia saada selville tämän alueen postinkantajalta, että mitä hän muistaa kyseisestä tapauksesta. Miksi? Koska hän on mykkä. :hyvä: Kait hän kirjoittaa sentään osaa...heh.

Miksi aika menee ohi niin nopeasti? Mistään ei saa oikein kiinni, päivät vain valuvat hiekkana sormien välistä.. "Kuka voisi kellot seisauttaa" ja niin edespäin.

Ärsyttää.

Aika menee ohi nopeasti? Mitä tarkoitat? Ettei elämässä tapahdu tarpeeksi? Heh, tuletko "töihin"?
Ei kun tapahtuu liikaa, ei ehdi "elää" oikeasti. Tekis mieli seikkailla, tai sit olla tekemättä mitään. Tai molempia. Mutta velvollisuudet sitoo. (Toisaalta ehdinhän mä pakkistellakin...)

Millaisia "töitä" muuten tarkoitat? ;)

Joo, nykyään kun on näin wanha :( niin aika kuluu liian nopeasti. Nuorempana tuntui, että jouluun, kesälomaan, viikonloppuun, synttäreihin ja melkeen mihin tahansa oli aina hyperkauan. Nyt on vaan viikonloppua toistensa perään, joulu ja synttärit peräkkäin ja kesälomaa ei ollenkaan :D
Kauheeta tää elämä.

Ei kun tapahtuu liikaa, ei ehdi "elää" oikeasti.

Tässä hommassa ei SAA elää.
Tekis mieli seikkailla, tai sit olla tekemättä mitään. Tai molempia.

Täytyy olla valmis kaikkeen, kun käsketään niin se on sitten nyt eikä heti.
Ei saa sitoutua mihinkään.
Nuorempana tuntui, että jouluun, kesälomaan, viikonloppuun, synttäreihin ja melkeen mihin tahansa oli aina hyperkauan

Nuorena sitä uskoi että kuole koskaan ja vanhemmalla iällä sitä pelkää ettei kuolekkaan.

Joo, nykyään kun on näin wanha :( niin aika kuluu liian nopeasti. Nuorempana tuntui, että jouluun, kesälomaan, viikonloppuun, synttäreihin ja melkeen mihin tahansa oli aina hyperkauan. Nyt on vaan viikonloppua toistensa perään, joulu ja synttärit peräkkäin ja kesälomaa ei ollenkaan :D
Kauheeta tää elämä.
Pitäis kyllä vaihtaa sellaseen työhön josta oikeasti nauttii.. Sitten ei kaikki aika mene olematonta lomaa ja vapaa-aikaa odotellessa.

Muuta vuodeks nuuksion metsään syömään puolukoita.
Houkutteleva vaihtoehto. Mutta ehken Nuuksioon muuttais kuitenkaan, se on liian lähellä sivistyksen saastaa.

Ei saa sitoutua mihinkään.
Tuo on totisinta totta. Oon sitoutunut ihan liikaa, kaikin tavoin. Eikä vapautta näy.

Katselin äsken netissä vuokrailmoitusta: Uudeltamaalta mummonmökki, missä on kantovesi.

Hetken aikaa sykähdytti ajatus muuttaa mökkiin ja alkaa hakata halkoja ja kantaa vettä kaivosta. Ryhtyä Linkolaksi.

Ei kannata kiintyä mihinkään, jos / kun sen lopulta menettää niin se ei satu läheskään yhtä paljon.
Mutta vaikka tekis duunia jota vihaa, niin sieltä saattaa silti olla haikeaa lähteä vuosien jälkeen.. Mene ja tiedä, mun työsuhteet ei oo onneks kovin pitkiä olleet. Lähinnä muiden asioiden kohdalla olen tämän huomannut.

Hetken aikaa sykähdytti ajatus muuttaa mökkiin ja alkaa hakata halkoja ja kantaa vettä kaivosta. Ryhtyä Linkolaksi.
Mikä estää? ;)

Ulkona on ihan paska keli ja pitäs lukea.

Back
Ylös Bottom