Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

piece of me?

Tiedätkö Alyssa miltä tuntuu pitää omia sisuskalujaan sisällä ja toivoa että joku tulisi auttamaan? Tahdotko tietää?

Mun Bändi

En tiedä :eek:
Mulla on muuten vihdoin mielipide Disturbedista. Ennen en oikein tiennyt tykkäänkö vai en, sitten aloin kuuntelemaan enemmän, tykkäsin hetken aikaa kunnes kyllästyin kun huomasin että kaikki biisit kuulostaa samalta. Ihan jees mut vähän tylsää.

Mulla on muuten vihdoin mielipide Disturbedista. Ennen en oikein tiennyt tykkäänkö vai en, sitten aloin kuuntelemaan enemmän, tykkäsin hetken aikaa kunnes kyllästyin kun huomasin että kaikki biisit kuulostaa samalta. Ihan jees mut vähän tylsää.
Oijoi, sun ei olis kannattanut tuoda tuota esille. Kohta Prayer uhkaa rei'ittää sut 45:lla. :(

Oijoi, sun ei olis kannattanut tuoda tuota esille. Kohta Prayer uhkaa rei'ittää sut 45:lla. :(

Eehehei..
Sanoinhan että Alyssa ei kykene näkemään eikä kuulemaan neroutta.
Kun Disturbedia oppii kuuntelemaan ajatuksella niin se on parhautta.
Sitten on sellaisia kappaleita jotka voi laittaa soimaan vaan taustalle ja rokata, Stricken, Criminal jne.

Onko Standerilla jotain ennakkoluuloja sitä kohtaan mitä minä voin tehdä?

Ei se pelkkä ajatus tai lyriikat riitä. Melodia ratkaisee myös paljon, kuten laulutyylikin. Jotkut täällä itkevät, ettei porukoille aukea rap-lyriikoiden sanat ja siksi räppiä pidetään paskamusana. Kyse ei kuitenkaan aina ole siitä, vaan yksinkertaisesti kokonaisuudesta. Omalla kohdalla ensimmäisenä kiinnittyy huomio juurikin melodiaan, sitten tulevat vasta laulu ja sanat.

Hahhaa, kaverilla on aikamoinen darra eilisestä.. Ollaan samassa duunipaikassa, mutta ihan eri hommissa. Nyt se makaa tässä mun kopin lattialla ja käy välillä oksentamassa vessassa. Hmm, tarjosin kaakaota, muttei sekään pysynyt sisällä...
Mikähän rauhottais mahaa parhaiten?

Back
Ylös Bottom