Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Qan: jalkalääkäri, saa kuulla että onko luutunut ollenkaan ja milloin ehkä mahdollisesti saan kävellä :)
Apuuva :wtf:

Voin lainata omaani - voin jopa itse vaivautua laittamaan sen jalkoväliisi.

Kunnon herrasmies.

Apuuva :wtf:

Niinpä. No saanpahan ainakin ajella hissillä koulussa :D Yläasteella joskus sain jälkkää kun ajeltiin kaverin kanssa ilman lupaa edestakasin :jahas:

Sanoisinko että kohtuu täysi olo on.

Sanoisinko että kohtuu täysi olo on.

Tuuks tekee mullekin ruokaa? En oo ehtiny syödä vielä yhtään mitään ku on pitänyt seurustella kavereiden kanssa :<

e. Prayer oot tyhmä :(

Hyi vittu laatta-reaktio!

Tuuks tekee mullekin ruokaa? En oo ehtiny syödä vielä yhtään mitään ku on pitänyt seurustella kavereiden kanssa :<

Oisit tullu täältä hakemaan, itse taisin syödä vähän liikaa.

Olen viisaampi kuin ensivaikutelmalta uskoisitkaan, olet kuitenkin niin alkeellisella tasolla ettet voi käsittää toisesta persoonastani tulevaa ylimaallista neroutta.

Mitä vittua?
Taasko sitä on syöty?
Jätitkö ees mulle mitään?
No etpä tietenkään !?@#!* !!!

Sori, en muistanu. Nytten ois ollu muutakin kuin sipulia.

Olen viisaampi kuin ensivaikutelmalta uskoisitkaan, olet kuitenkin niin alkeellisella tasolla ettet voi käsittää toisesta persoonastani tulevaa ylimaallista neroutta.

Niijust :jahas:

Mun biisi.

Kappalevalintasi osoittaa melko tehokkaasti de-entegroituneiden aivojesi ymmärrys ja ajatuskapasiteetin. Jos kuuloluusi pystyvät suodattamaan tuota kuraa kokonaisen kappaleen verran niin aivokäyrässäsi täytyy olla jotain vikaa.

Oikeesti se on vitun hyvä biisi. :D

Back
Ylös Bottom