Voin kuule suoraan sanoa että olen Riihimäeltä.Oletteko molemmat hämäläisiä?
Päijät-Häme vai Kanta-häme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin kuule suoraan sanoa että olen Riihimäeltä.Oletteko molemmat hämäläisiä?
Voin kuule suoraan sanoa että olen Riihimäeltä.
Aijai, oikein. Fields of Athenry saa aina kyyneleen silmäkulmaan.Nyt soi whiskey in the jar, eli en kuuntele U2:D
Oletteko molemmat hämäläisiä?
Kanta kanta!
EDIT: Alle 20 km Hämeenlinnasta oon asunu koko ikäni.. missä pojat kävi intin?
Parolassa:dance:Kanta kanta!
EDIT: Alle 20 km Hämeenlinnasta oon asunu koko ikäni.. missä pojat kävi intin? :D
Tjaaa.. mä viittiny mennä naapuriin inttiin nii ite kävin tuola riksus sotilaspoliisijoukkuees lusimassa. Täyty oikeen pistää koulutushaara tohon ettei kukaan vaan vahingossa luule että olin kelaperse :DParolassa:dance:
Tjaaa.. mä viittiny mennä naapuriin inttiin nii ite kävin tuola riksus sotilaspoliisijoukkuees lusimassa. Täyty oikeen pistää koulutushaara tohon ettei kukaan vaan vahingossa luule että olin kelaperse :D
EDIT: Mistä muuten johtuu että mulla on tässä kuukauden ajan kirvelly silmii ihan pirusti? Joku siitepölujuttu? Kirvelee sisälläki ja vesi vaan vuotaa... mut ei keuhkois tunnu mitään..
Nyt tää suksii kyllä helvettiin täältä duunista. Ei saatana!! Aamulla takas... Yhyy..... Näinkö ne tappaa kiinnostuksen työhön? Et ihmiset saa burnoutin kun ei kerkee koskaan viettää vapaa-aikaa.. Huoh!

okkooNo tänne, nyt lähetään club 96 juhlimaan sen paikan synttäreitä.