Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Qan, miks sä valehtelit mulle?

Nyt iski aivan jäätävä pääkipu, tämä ei hjyvä. Pitäsköhän tänään pysytellä vesilinjalla?

Ota lääkettä.

MEDICIN, sano ryssä kun vodkapullon avas.

Koskas Japko on 18 täyttäny? :wtf:
Lämpimät onnittelut sinulle näin jälkikäteen! :kippis1:

Kiitoksia! Tuntu että oli jumittanu jo pienen ihmiselämän ajan tossa 17 ikävuodessa.

Nyt iski aivan jäätävä pääkipu, tämä ei hjyvä. Pitäsköhän tänään pysytellä vesilinjalla?
Helppo kysymys, suora vastaus: ei.

Kiitoksia! Tuntu että oli jumittanu jo pienen ihmiselämän ajan tossa 17 ikävuodessa.
Eipä kestä. Olisinpa jo itekki 18. Vielä 8 pitkää kuukautta... :D

..jepjep :D

aattelin nukkua sun vieressä.. japko voi nukkua sohvalla ku se on jo niin tottunu siihen :)

Mun sohva on kaverin mummon autotallissa... Et sinne vaan :hyvä:
Mut kyllä te mahutte mun kummallekin puolelle, en oo vielä niin levee!

Mä voin tulla sit alle tai päälle :D

No niin, nythän me voidaan jo järjestää pakkismiitti Vaasassa :lol2:

..jepjep :D

aattelin nukkua sun vieressä.. japko voi nukkua sohvalla ku se on jo niin tottunu siihen :)

Meikäläiset aina pistetään nukkumaan sohvalle taikka lattialle:D

Vaasa on ihan kiva kaupunki mut mä en mielellään lähe ulkomaille kun on osaa kieltä...

Vaasa on ihan kiva kaupunki mut mä en mielellään lähe ulkomaille kun on osaa kieltä...

Kyllä täälllä pärjää suomellakin tietyissä paikoissa ;)

Vaihdoin just dns-palvelimen osotteen, olikohan viisas temppu:confused:

Vaasa.

Perjantain ryyppyreissun jälkeen herättiin kaverin kämpästä viisistään, kukin nukku ties missä. Krapula rupesi hiipimään miesten mieliin ja kohta korjauksarjaksi ostettu lava jääkaapista oli tyhjä. Siinä neljän oluen nousuhumalassa päätettiin lähteä Seinäjoelle ja meikäläinen hetkellisessä mielenjohteessa ehdotti et otateen volvo alle ja meitsi ajaa. Alkoon --> Vodkaa ja kaljaa --> Kohti Tamperetta ja Seinäjokea. Seinäjoelle saavuttuamme oli kyydissä olleet ehtineet sammua jo kerran ja joku taisi potea illan ekaa laskuhumalaa. Soitettiin ensin Seinäjoen hotelliin(siihen toiseen niistä, en muista nimeä) täynnä oli perkele. Kelattiin että ei hävitä mitään joten talssittiin kaljat kädessä siihen mihin ei oltu soitettu ja "portsari" sano heti ensimmäisenä että kaljat on juotava ulkona.. ei jääty siihen vaan lähettiin soutaan kohti Vaasaa, pari soittoa sinne tänne, hajettiin Laihialta pari tyttöä kyytiin josta matka jatku ja loppuilta menikin Radisson SAS(tms) Hotellin sviitin yläkerrassa saunoen ja hotellin baarissa dokaten. Hyvä reissu.

Mulla on vaan hyvä kuva Vaasalaisista naisista, tykkäsivät siitä että käytin nuuskaa :D

Mulla on vaan hyvä kuva Vaasalaisista naisista, tykkäsivät siitä että käytin nuuskaa :D

Aika monet eukot täällä tykkää nuuskasta :D
Kuulostaa helmeltä reissulta!

Kesälukion koe maanantaina, toivottakaa onnea. :itku:

Edit. Nyt on pakko mennä, ettei eräs pety... Yritän parhaani :-)

Back
Ylös Bottom