Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olitko alkoholin vaikutuksen alaisena?Ei saatana... Eilen lähin jonkun tyypin luona käymään ja sieltä poissa lähtiessäni ilmeisesti väärään suuntaan käännyin, tuli aika helvetinmoinen lenkki kierrettyä pyörällä. Tais mennä aikaa joku 3 tai 4 tuntia.
SIIS EIHÄN KUKAAN VOI puhua kun kukaan ei ole luovalla tuulella....
Mä olisin, mutta kun oon niin väsyny etten viitti.![]()
Olitko alkoholin vaikutuksen alaisena?
SIIS EIHÄN KUKAAN VOI puhua kun kukaan ei ole luovalla tuulella....
Mä olisin, mutta kun oon niin väsyny etten viitti.![]()

sulla on joku perhanan gta-slangi nykyään ku sitä vaa myskät menemään :DMulla oli tänä aamuna/yönä aika luova olo pyörällä polkiessa... Oli aika ihana hetki kun aurinko nousi ja vilkasin etusivun lehdestä, enkä tiennyt missä olen.
Oon muuten huomannu että mulla on puhetyyli muuttunu kesän aikana, eilenkin kysyttiin että oonko paikallisia
e. Vois lähtee pötköttelemään.
tuu kuiskailemaan mun korvaan niin otetaan selvää..Puhetyyli muuttunu? Hmm, tosta tulikin mieleen, että kun oon kotoisin Pk-seudulta, mutta asun täällä Pohjanmaalla, niin nää paikalliset kysyy, että mistä oon ja kun käyn pk-seudulla, niin sielläkin kysytään, et mistä oon?
Mitähän mä sitten puhun?!

tuu kuiskailemaan mun korvaan niin otetaan selvää..![]()
Puhetyyli muuttunu? Hmm, tosta tulikin mieleen, että kun oon kotoisin Pk-seudulta, mutta asun täällä Pohjanmaalla, niin nää paikalliset kysyy, että mistä oon ja kun käyn pk-seudulla, niin sielläkin kysytään, et mistä oon?
Aivan! Sellanen oikein kunnon brunssi on tosi jees. Samalla on mukavaa selailla päivän sanomalehdet ja tsekata TV:n ohjelmatarjonnat. Tosin arkena tuollainen ei tulisi mieleenkään, kun kuka nyt joskus viiden tai kuuden aikaan herätä jaksais... :DHah:D
Aamupala on muuten päivän paras hetki, sellanen kunnon venytetty aamupala joka kestää pari tuntia.
Aivan! Sellanen oikein kunnon brunssi on tosi jees. Samalla on mukavaa selailla päivän sanomalehdet ja tsekata TV:n ohjelmatarjonnat. Tosin arkena tuollainen ei tulisi mieleenkään, kun kuka nyt joskus viiden tai kuuden aikaan herätä jaksais... :D
oooh, hello beautiful !No ggrrrrrrrrrh :whip: