Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Odotetaan pari tuntia ja sitten kuuluu "huh, alan pikkuhiljaa selvitä" Sitten pari tuntia disturbedia ja sen lyriikoita. Illan mittaahan se mieli muuttuu, takaraivossa kaikuu "SHOOOTGUUUNNN!!!" Mitä jos sittenkin? Ehkä vaan vähän. "Tänään pojat pikku tumut." 23:50 tulee viesti "Vithu oon pätkössä... tequilaa ja jekkua sekasin shotgunilla!!"
:haart: ;) :piis:
Hehee.. :D Täällä jossainhan on se hummiksen juttu Indicasta ja taitaa löytyä myös tosta Indican sigusta. Tyyliin Indican päivä lyhykäisyydessään.. Tuli niin mieleen tästä. Prayerkin alkaa profiloituun. :D

Onhan Hummiskin jo profiloinu prayeria niissä storiesseissaan, pakkismiittistoorissa ainakin. :D ja kai sitä ny alkaa profiloitua kun päivästä toiseen on viestit "viina viinaa!" --> "paha olo paha olo!" --> "rytmäreitä rytmäreitä!" --> "viinaa viinaa!" :)

:piis:

Onhan Hummiskin jo profiloinu prayeria niissä storiesseissaan, pakkismiittistoorissa ainakin. :D ja kai sitä ny alkaa profiloitua kun päivästä toiseen on viestit "viina viinaa!" --> "paha olo paha olo!" --> "rytmäreitä rytmäreitä!" --> "viinaa viinaa!" :)

Mitäs sitä muutakaan:D

Ai on vai?? Vittu mun pitää alkaa oikeesti lukeen tätä foorumia, eikä vaan spämmätä kaikkee paskaa tänne.:david:

Mitäs sitä muutakaan:D
Ota homostelu mukaan sykliin.. saadaan pari uutta postia aina mukaan kiertoon: "viinaa viinaa!" --> "pereeseen perseeseen!" --> "Paha olo paha olo!" --> "perseeseen saattuu, tulee verta!" --> "rytmäreitä rytmäreitä!" --> "viinaa viinaa!" ;)

sofi0608JP_uu.jpg

Se on jokapaikanhöylä, biseksuaali, kulturelli-älykkö Sofi Oksanen, joka on omasta mielestään aina oikeassa, koska tykkää tunkea pärstänsä joka vitun paikkaan.

Jos jollain ihmisellä voi olla naama kuin petolinnun ripulinen perse, niin...

Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä.

Paholainen lähettää noita kätyreitään maan päälle. Nou hätä. Van Helsing paikalle, jotta saadaan ämmähirvityksen pää pakettiin.

anthony-hopkins-van-helsing.jpg

Moi pojat.
Arvatkaa mitä?

Oon taas TAKAS KOTONA!!! :dance: :hyper:

Kahvi maistuu aina parhaalta omalla parvekkeella :haart:

Moi alyssa.

Pitäs vissiin keksiä jotain negatiivista sanottavaa mutta en nyt jaksa.

Sulla nyt ei ikinä muuta olekaan kuin negatiivista sanottavaa, oot tylsä.

Laitan tänään yhen äijjän kattoo Brokeback Mountainin mun kanssa :rolleyes:

Sulla nyt ei ikinä muuta olekaan kuin negatiivista sanottavaa, oot tylsä.

Laitan tänään yhen äijjän kattoo Brokeback Mountainin mun kanssa :rolleyes:

Olet todistetusti väärässä. Katso edellinen viestini. Kuinka tyhmä ihminen voi olla?

Back
Ylös Bottom