Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja näin Japkomon kävi taas opinohjaan uusia asioita innolla oppimaan:jahas:

e. Tänään muuten tulee 92-syntyneet tonne, näyttää aika nuorelta porukka (mitä nuorempi sitä huorempi).

Hyvää huomenta rakkaat hompit! :haart:
Koska Preijeri otat mut mukaan shotgunnaamaan?

Taidan alkaa syömään makarooni-laatikkoa.

Jotenkin tunnostaa että oon kuullu ton aikasemminkin:D

Vitun nokialaiset paskapuhelimet, miksi vitussa sen takakannen irrotusklipsi pitää olla niin perseestä? oon painanut sitä kaikellä terävällä ja ei terävällä pohjaan eikä se helvetin kansi irtoa :curs:

Miksei sitä olla koulussa?

Odotetaan pari tuntia ja sitten kuuluu "huh, alan pikkuhiljaa selvitä" Sitten pari tuntia disturbedia ja sen lyriikoita. Illan mittaahan se mieli muuttuu, takaraivossa kaikuu "SHOOOTGUUUNNN!!!" Mitä jos sittenkin? Ehkä vaan vähän. "Tänään pojat pikku tumut." 23:50 tulee viesti "Vithu oon pätkössä... tequilaa ja jekkua sekasin shotgunilla!!"
:haart: ;) :piis:

Kännissä on kiva olla. :) Olen itsekkin kovasti harkinnut työpaikkajuopottelun aloittamista.

FUCK YEAH! NYT HUUMAA!! Tippu kännykkään ilosanomaa "Tilauksesi on valmiina noudettavaksi myymälästämme." FullHD tykki tullu! YEAH YEAH YEAH! HUUMAA!!!

Jimmistä moisen sai kohtuu edullisesti ja ripeästi. :) Se tykki on nii kuumaa kamaa, että et pääse ees polttoetäisyydelle.

Päivää, arvon hra Basso. Mitenkäs on päivänne sujunut tähän mennessä?

Lähden koululle ihmisiä säikyttelemään.

Back
Ylös Bottom