Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vaan se kun oot noin itsepäinen.

Mun ongelma on se etten oo nukkunut 27 tuntiin ja väsyttää :(

e. hiljaa Verba :<

Etkä sä tunne vielä jawheadia? se on itsepäinen eikä anna koskaan periksi. siitä on videoitakin netissä :D

http://www.youtube.com/watch?v=WKYD-cDd_Gs

on se komeen näkönen karju kyllä.

Ei vaan se kun oot noin itsepäinen.

Mun ongelma on se etten oo nukkunut 27 tuntiin ja väsyttää :(

e. hiljaa Verba :<

No totta munassa olen itsepäinen siinä asiassa mitä en suostu tekemään. Hei pliis elä oo noin ennakkoluuloinen ja itsepäinen kun et suostu peppuseksiin mun kanssa just nyt heii.. lapsellista käytöstä tollanen.

EDIT: PRKL Verba mähän sanoin sulle ettet pistä tota juutuubbiin!

No totta munassa olen itsepäinen siinä asiassa mitä en suostu tekemään. Hei pliis elä oo noin ennakkoluuloinen ja itsepäinen kun et suostu peppuseksiin mun kanssa just nyt heii.. lapsellista käytöstä tollanen.

EDIT: PRKL Verba mähän sanoin sulle ettet pistä tota juutuubbiin!

hahaha, vitun loistavasti sanottu!:D

Suosittelen pojille leffaa nimeltä Priest.

Siinä sentään pannaan kalua rakoon, tai ainakin ollaan saatu kohtaukset hyvin näyttäviksi.
tjoo vois kattoo seuraavaks

mitä, onko preijeri oikein selvinpäin? :wtf:

Ja näin Japkomon kävi taas opinohjaan uusia asioita innolla oppimaan:jahas:

e. Tänään muuten tulee 92-syntyneet tonne, näyttää aika nuorelta porukka (mitä nuorempi sitä huorempi).
Voi herkkuherkkuHERKKU :kuola: :dance:

http://www.youtube.com/watch?v=VzkooZR5CzE
HAHAAAAAHHHHHHHAaaa :dance2::dance::david::david:

yyy, niisk..

varmaan 100 kertaa kattonu ton nyt :D
Repesin :hyvä:

Kyllä säkin jawhead löydät joskus jonkun tällaisen mun kaltaisen ihanan naisen, joka pakottaa sut katsomaan Brokeback Mountainin ja herkistymään :rolleyes:
Brokeback Mountain on ihana. Tykkäsin. Oikeasti. Kyllä sen voi heterokin katsoa.

Ei mulla ole siitä mitään ennakkoluuloja. Tiedän varsin hyvin mitä siinä tapahtuu. Homosteluromantiikkaa, ja sitä en suostu katsomaan.
Homosteluromantiikka on parasta :rock:

Suosittelen pojille leffaa nimeltä Priest.

Siinä sentään pannaan kalua rakoon, tai ainakin ollaan saatu kohtaukset hyvin näyttäviksi.
Joo, pitää katsoa, kunhan ehtii. Ensin pitää nähdä Batman Begins uudestaan ja heti perään Dark Knight.

kattelen täs 100 tsiljoonaa biljoonaa triljoonaa ennen bc;tä korealaisilla teksteillä.. no oppiipahan koreaa!

kattelen täs 100 tsiljoonaa biljoonaa triljoonaa ennen bc;tä korealaisilla teksteillä.. no oppiipahan koreaa!

Ei jumalauta onko toi oikeesti noin paska? Mitä vittua.. eihä tota pysty ees kattoo.

EDIT: No onneks toi on edes eri leffa kun mitä aattelin että se on.. "100 Million BC" ja "10,000 BC"

Mäkin oon kuullut että se on paska. Yleensä historialeffat on hyviä. Tuo on kuulemma vaan puhdasta kuraa. Eikä todellisesta historiasta tietoakaan. Siks en sitä jaksa katsoakaan. Ei kiinnosta.

Jawhead, tuuksä meille kattoo Brokeback Mountainia? :haart:

Onko se yhtä huono kuin 300, vai huonompi?

En oo vissiin nähny 300. Ehkä kännissä olen saattanut katsoa mut en muista. Sen Meet The Spartans vai mikä se nyt oli.. oli ainakin shaissee.. :P Lähes yhtä paska kuin Epic Movie.

Tappava ase subilta! OUJJEA

EDIT: Ja heti tissit ruudus! Perse et on hyvä leffa-

"MUN ÄIJÄ" SANO TYKKÄÄVÄNSÄ BROKEBACK MOUNTAINISTA JA TULEE MIELELLÄÄN KATSOMAAN SEN KANSSANI.

Että siitäs saitte.

No hei, mäkin tykkään siitä.. Oon nähnyt jo kolme kertaa, kaks kertaa jätkän kanssa ja viimeisellä kerralla kaveriporukassa, miehet enemmistönä.

No sun takia hanipuppelini, teen ihan mitä vain.
Ota se 2 man 1 horse mukaan, en mä tollasia homoleffoja tahdo katsoa kuin Brockeback.
Voidaan katsoa sitä mun uudelta fullhd-tykiltä. Nyt leijuttaa.

Back
Ylös Bottom