Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaan se kun oot noin itsepäinen.
Mun ongelma on se etten oo nukkunut 27 tuntiin ja väsyttää :(
e. hiljaa Verba :<
No totta munassa olen itsepäinen siinä asiassa mitä en suostu tekemään. Hei pliis elä oo noin ennakkoluuloinen ja itsepäinen kun et suostu peppuseksiin mun kanssa just nyt heii.. lapsellista käytöstä tollanen.
EDIT: PRKL Verba mähän sanoin sulle ettet pistä tota juutuubbiin!
Voi herkkuherkkuHERKKUJa näin Japkomon kävi taas opinohjaan uusia asioita innolla oppimaan:jahas:
e. Tänään muuten tulee 92-syntyneet tonne, näyttää aika nuorelta porukka (mitä nuorempi sitä huorempi).
:dance:Repesin :hyvä:http://www.youtube.com/watch?v=VzkooZR5CzE
HAHAAAAAHHHHHHHAaaa :dance2::dance:
yyy, niisk..
varmaan 100 kertaa kattonu ton nyt :D
Brokeback Mountain on ihana. Tykkäsin. Oikeasti. Kyllä sen voi heterokin katsoa.Kyllä säkin jawhead löydät joskus jonkun tällaisen mun kaltaisen ihanan naisen, joka pakottaa sut katsomaan Brokeback Mountainin ja herkistymään![]()
Homosteluromantiikka on parastaEi mulla ole siitä mitään ennakkoluuloja. Tiedän varsin hyvin mitä siinä tapahtuu. Homosteluromantiikkaa, ja sitä en suostu katsomaan.

Joo, pitää katsoa, kunhan ehtii. Ensin pitää nähdä Batman Begins uudestaan ja heti perään Dark Knight.Suosittelen pojille leffaa nimeltä Priest.
Siinä sentään pannaan kalua rakoon, tai ainakin ollaan saatu kohtaukset hyvin näyttäviksi.
kattelen täs 100 tsiljoonaa biljoonaa triljoonaa ennen bc;tä korealaisilla teksteillä.. no oppiipahan koreaa!
Onko se yhtä huono kuin 300, vai huonompi?Ei jumalauta onko toi oikeesti noin paska? Mitä vittua.. eihä tota pysty ees kattoo.
EDIT: No onneks toi on edes eri leffa kun mitä aattelin että se on.. "100 Million BC" ja "10,000 BC"
Jawhead, tuuksä meille kattoo Brokeback Mountainia? :haart:
Onko se yhtä huono kuin 300, vai huonompi?
Ota se 2 man 1 horse mukaan, en mä tollasia homoleffoja tahdo katsoa kuin Brockeback.No sun takia hanipuppelini, teen ihan mitä vain.