Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

pistäkää jätkät pakkispipot päähän ni mä tunnistan teiät sit :D

paikallisena menen kanssa wanaja festeille heilumaan. tosin vaan huomenna, tänään ei kerkii ineen sinne.
heitän boxerit lavalle kun anna abreu vetää. ja sit saan mr. sixpäck Panulta kuokkaan :david:

kyllä se aina vuohen voittaa vai mitä stonderi :hyvä:

stalingrad cowgirls jeejeerokrok!!!

Ei Kurkita
[15:07]:
toi on muuten meidän yks sanonta kaveripiiris.
kukaan ei siis oo lauennut mun niskalle, selvennyksenä

Päivän WTF-fiilis taattu työpaikan sisäisessä verkossa. :hyvä:
Tästä on ihan hyvä jatkaa kaljan merkeissä! :kippis1:

Ehkä enemmänkin "2 boys 1 cup" -henkinen palaveri, missä Jawhead on se kuppi...

Mistä sä tiesit että tollasta mä oon aina halunnukkin?

pistäkää jätkät pakkispipot päähän ni mä tunnistan teiät sit :D

paikallisena menen kanssa wanaja festeille heilumaan. tosin vaan huomenna, tänään ei kerkii ineen sinne.
heitän boxerit lavalle kun anna abreu vetää. ja sit saan mr. sixpäck Panulta kuokkaan :david:

Mä en voi heittää ku mä vedän kommandona.. :D

HAhaha.. :D Hauska video kaiken kaikkiaan..

Mitäää.. hassun hauska hupaisa videohan tuo oli xD

"Deep thrust" :P

Mua rupee etoon jos oon vaik syömäs jossain ja paikalle lyllertää selvästi ylipainoinen henkilö.. ei pysty vaan syömään loppuun.

En edes uskalla kattoa :eek:

Ei kannatakaan :urjo:

Mua rupee etoon jos oon vaik syömäs jossain ja paikalle lyllertää selvästi ylipainoinen henkilö.. ei pysty vaan syömään loppuun.

Hyi. Mua rupee etoon ruokakaupassa jos nään jonkun himoläskin mikä mättää kärryihin sipsejä, valkosta leipää ja kokista ja muuta höttöä. Siitä on kyllä hyötyäkin koska laittaa mut ite ostamaan pelkästään kaikkea superterveellistä :D

Tänään muuten alko supertiukistelu oman diettailun suhteen :dance: Oon ehkä vammanen mut haluun olla ainakin timmi vammanen.

Vanha on, enkä vieläkään uskalla/halua kattoa.

Toi kaverihan kuoli noissa hommissa. Sisäinen verenvuoto jne.

Back
Ylös Bottom