Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu kaveri oli joku politikko tai joku muu "iso herra" eikä kehdannu mennä lääkäriin, kuoli sisäiseen verenvuotoon.

vattofak! kello on puol kymmenen ja tekis mieli mennä nukkumaan kun on Viel päivystyskin päällä kaiken lisäks perkele jos persettä sais ni elämä voiton veis tästä tuskien taipaleelta.

Mitä (kuka tietää mikä on seuraava sana)?

eksä mua tota paremmin tunne?

jawhead: Se mitä kuuluu hompit on ihan paska läppä. En oo varma kumpi käytti sitä ensin, sinä vai Sniffari. Ketonen & Myllyrinne on muutenkin menettänyt vähän hohdokkuuttaan.

Katsoin just Commandon, käsikirjoitus oli kuin kymmenvuotiaan pojan tekemä. Eli just kova! Mulle tuli pakonomainen tarve kosketella itseäni joka kerta, kun Arska otti paidan pois.

Ja kyllä, näin Commandon nyt ekaa kertaa ikinä.

Pakko olla rehellinen mutta kyllähän se tänä päivänä on ihan sukka elokuva. :) Toivottavasti Fuxi ei näe tätä.....

Katoin Miami Inkiä, pakko päästä neulan alle. Oon miettiny et ottais tohon puoliksi korvan taakse jotain, en oo vielä päättäny mitä. Tai sitten käteen, tohon peukalon ja etusormen väliin.

Back
Ylös Bottom