Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lol:D Kuuntelin tänään re-armedia koko päivän, että nih!

Koskaan kuullutkaan tollasesta :P

Tekis mieli tanssii :dance:

LoLLO00tiL00Ooo räpätäänkö täällä?!

Siitän vuohia
nuolen sun implantti vuoria
mä tahdon huoria lampaan huulia
ja maistaa sun geisha kuulia
jou jou jou

Peace yO!

Jumalauta Prayer! Mun oli pakko kuunnella pari biisiä Disturbedia ton sun jättilistan takia. Nyt se soi vieläkin ja kuulostaa melkein hyvältä. Tää ei voi olla totta. So not my style.

Aww, kiitti. Ihan kuunneltavaa (en olis ikinä uskonut et sanoin noin ton tyylisestä musiikista).
Tässä sulle, sopii jotenkin toi biisin nimikin ;)

Placebo :haart: Brian Molko :kuola: Ehkä maailman paras bändi, hajosin kun en päässyt katsomaan kun olivat Suomessa.

Rehellisesti sanoen sä kuuntelet kauheeta paskaa:D:D

Kyllä nyt on yhdyttävä Japkoon. Ihan hirveätä kuraa sä kuuntelet :D

Mutta kun on tollaset reidet niin sillä saa jo melkein tuon anteeksi :rolleyes:

Kyllä nyt on yhdyttävä Japkoon. Ihan hirveätä kuraa sä kuuntelet :D

Mutta kun on tollaset reidet niin sillä saa jo melkein tuon anteeksi :rolleyes:

Mitä täh? Reiskoista kuvia heti!

Oisin missannu muuten itekin, mut teksti-tv:ssä oli juttua tosta:

Aikamoista jälkeä Stander saanu aikaan..:rolleyes:

:D Joo Stander imuttaa aika hyvin.

Alyssa sun on vaan uskottava että sä kuuntelet ihan uskomatonta sheissee.. ihan vaan sun musiikkimaun takia en haluu sun kaa vaakamamboo vaikka sun kuinka tekis mieli.

mitäs pojat? Tulipa hyvä mieli tänään ku sai kyykyn putoomaan suoraan "holeen" :D
Ja tanko tuntu irtoavan rinnaltakin ku trampoliinista :haart:

Oi hitto, reidet:kuola:

Nyt on letti leikattu ja oli muuten näpsäkkä parturikin. Ilolla maksaa vähän enemmän kun on mukava neiti ympärillä ;)

Mä en oikeen tiedä että mikä vittu tämä thredi oikeen on, mutta oletteko koskaan istuneet vessanpöntöllä selkä menosuuntaan?

en oo kokeillu, pitää varmaan kokeilla. Paskalla on muutenkin kiva leikkii et ois lähettämästä kovaa kyykkyä pohjasta, saa hyvän pumpin eikä jää mitään putkiin :wtf:

Onks nyt nahka?
Ei aivan nahka. Piti vähän jättääkkin jotain haituvia. Joskus taas vois ajella nahkaks, sekin ihan jees.

Ja joo, olen istunut ja ajellut pöntöllä selkä menosuuntaan. Jännää on, ehkä tosi jännää. Ei niin arkista, kannattaa muidenkin kokeilla. Tosin jos on isompi asia mielessä, jää pönttöön helposti pahat jarruraidat, kun vesi ei olekkaan aivan alla.

Alyssa sun on vaan uskottava että sä kuuntelet ihan uskomatonta sheissee.. ihan vaan sun musiikkimaun takia en haluu sun kaa vaakamamboo vaikka sun kuinka tekis mieli.

ENKÄ KUUNTELE!!! Mä kuuntelen just hyvää musiikkia. Te pellet ette vaan tajua sitä.

Back
Ylös Bottom