Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Placeboa?
EI SAATANA!
Ehkä maailman paras bändi, hajosin kun en päässyt katsomaan kun olivat Suomessa.En vaan ymmärrä mitä sä tossa näet....??Placebo :haart: Brian MolkoEhkä maailman paras bändi, hajosin kun en päässyt katsomaan kun olivat Suomessa.

Toki! kerkee tässä vielä alotella ja kävellä sinne :dance2:Kyl sitä ny 500 km ihan vaan marssii siitä ilosta että saa katsoa COMMANDOa preijerin ja mun kanssa. vedät niin tanakat pohjat että et ees muista kävellees tänne ;)
minkälaisen letin meinasit leikkauttaa ?Nyt leikkauttaan letti! JES.
Tää on hyvä biisi:
Bloc Party - Two More Years
Sieltä tuli totuuden sanaa kerrakseen...:DMitä hompit? Meni töissä taas pitkään.. vois pitää huomisen vapaata (alottaa juomaan jo aamusta).. tulin teidän illan taas tänne pelastaan(pilaamaan), tänää meni päivä töölös töitä tehdes (tsiksei kattelles). Ja pierut haisee ihan vitun pahalle(söin maksapihvei lounaaks). Ja muuten.. disturbeddi on ihan paskaa. Kuunnelkaa Marilyn Mansonia! (Se on jumala.)
Jumalauta Prayer! Mun oli pakko kuunnella pari biisiä Disturbedia ton sun jättilistan takia. Nyt se soi vieläkin ja kuulostaa melkein hyvältä. Tää ei voi olla totta. So not my style.
Rehellisesti sanoen sä kuuntelet kauheeta paskaa:D:D
Gangstaräppäri pitää nyt suunsa kiinni siellä :jahas:
Mä kuuntelen hyvää musiikkia.