Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumalauta Prayer! Mun oli pakko kuunnella pari biisiä Disturbedia ton sun jättilistan takia. Nyt se soi vieläkin ja kuulostaa melkein hyvältä. Tää ei voi olla totta. So not my style.

Placeboa?
EI SAATANA!

Placebo :haart: Brian Molko :kuola: Ehkä maailman paras bändi, hajosin kun en päässyt katsomaan kun olivat Suomessa.

Placebo :haart: Brian Molko :kuola: Ehkä maailman paras bändi, hajosin kun en päässyt katsomaan kun olivat Suomessa.
En vaan ymmärrä mitä sä tossa näet....?? :confused:

Kyl sitä ny 500 km ihan vaan marssii siitä ilosta että saa katsoa COMMANDOa preijerin ja mun kanssa. vedät niin tanakat pohjat että et ees muista kävellees tänne ;)
Toki! kerkee tässä vielä alotella ja kävellä sinne :dance2:

ps. tuo placebo kuulostaa suhteellisen paskalta ja tuo laulaja on melko idiootin näkönen :kippis1:

e.
Nyt leikkauttaan letti! JES.
minkälaisen letin meinasit leikkauttaa ?
mä aattelin kohta ottaa höylällä noi reunat puhtaaksi nii keesi erottuu paremmin :whip:

Naamat kiinni, Placebo on kova. Niillä on ehkä parhaat lyriikat ikinä. Ja Brian Molkolla on aivan uskomaton karisma, ainakin nuorempana oli.

Twenty years <3

Mitä hompit? Meni töissä taas pitkään.. vois pitää huomisen vapaata (alottaa juomaan jo aamusta).. tulin teidän illan taas tänne pelastaan(pilaamaan), tänää meni päivä töölös töitä tehdes (tsiksei kattelles). Ja pierut haisee ihan vitun pahalle(söin maksapihvei lounaaks). Ja muuten.. disturbeddi on ihan paskaa. Kuunnelkaa Marilyn Mansonia! (Se on jumala.)

Mitä hompit? Meni töissä taas pitkään.. vois pitää huomisen vapaata (alottaa juomaan jo aamusta).. tulin teidän illan taas tänne pelastaan(pilaamaan), tänää meni päivä töölös töitä tehdes (tsiksei kattelles). Ja pierut haisee ihan vitun pahalle(söin maksapihvei lounaaks). Ja muuten.. disturbeddi on ihan paskaa. Kuunnelkaa Marilyn Mansonia! (Se on jumala.)
Sieltä tuli totuuden sanaa kerrakseen...:D

Mitä vittua muuten. Viime perjantaina ku aloteltiin ulkona pussikaljoil joku viiden jätkän porukka rupes vittuileen mun kaverille.. no ignorattiin siinä vaiheessa tilanne ja vaihettiin paikkaa. Sama jengi tuli taas vastaan parin tunnin päästä ja vittuilu jatku.. lähettiin siitä sitten baariin.. no yllätys yllätys sama jengi sattu samaan baariin ja vittuilu jatku.. tässä vaiheessa totesin että jos pojat ei ole rupee pikkuhiljaa pitään päätänsä kiinni pyyhin niillä asfalttia. Vähän aikaa uhoominen niiden puolesta jatku mutta nähtävästi suu oli hartioita leveämpi ja lähtivät menemään. wtf.

Mitäs hompit?

Nyt kun kerrotaan häirikköjuttuja, niin kannanpa korteni kekoon...

Oltiin faijan kanssa itä-Suomen suunnalla ja yövyttiin eräässä majatalossa (vaikka isoäidin kämppä oli tyhjillään, mutta kun siellä ei voinut kuumuuden vuoksi nukkua), jossa oli 90 % ryssiä asiakkaana ja pari pakistanilaistakin oli eksynyt joukkoon. Eka yö meni rauhallisesti, mutta tokana yönä toinen näistä polvenkorkuisista ukkeleista rupes parin kaljan jälkeen apinoimaan ja möykkäämään huoneessaan, joka oli aivan meidän vieressä. Jonkun aikaa kuuntelin ja toivoin, että melu loppuisi, mutta turhaan...

Käväisin sitten kusella (yhteisvessat käytävällä), ja juuri palatessani huoneeseen, toinen näistä käppänöistä tuli ulos ja meikän näkiessään hätkähti. Tuijotin siinä pelkät kalsarit jalassa äijää silmiin ja tokaisin "nyt vähän hiljempaa tai kohta tulee poliisit." Poliisi on muuten oiva taikasana. Heti hiljeni. Tosin kaiffari vissiin odotti, että vedän sitä ja sen pässinpää kaveria dunkkuun...

Sitten nukuttiinkin pari yötä mummon kämpässä. Tuo majatalo oli sellainen varasuunnitelma yöpymismestana...

Jumalauta Prayer! Mun oli pakko kuunnella pari biisiä Disturbedia ton sun jättilistan takia. Nyt se soi vieläkin ja kuulostaa melkein hyvältä. Tää ei voi olla totta. So not my style.

Rehellisesti sanoen sä kuuntelet kauheeta paskaa:D:D

Rehellisesti sanoen sä kuuntelet kauheeta paskaa:D:D

Gangstaräppäri pitää nyt suunsa kiinni siellä :jahas:

Mä kuuntelen hyvää musiikkia.

Gangstaräppäri pitää nyt suunsa kiinni siellä :jahas:

Mä kuuntelen hyvää musiikkia.

Lol:D Kuuntelin tänään re-armedia koko päivän, että nih!

Back
Ylös Bottom